Ik had deze week ooit voor het eerst een bezorging door UPS. De mails/aankondiging klopte niet, de sms die ik had aangevraagd kreeg ik niet, en zelfs nadat het pakket maandag was bezorgd (ipv dinsdagavond) blijft de link nog steeds aangeven dat het pakket onderweg is.
Ze waren ad telefoon wel heel behulpzaam idd
Wenen met de nachttrein? Lijkt me heel mooi met kerst. Zou wel de coronasituatie en -regels goed on de gaten houden.
Wie kent er extreem zuur snoep waarvan je gezicht echt doet en wat je gewoon bij de supermarkt kan halen?? Ik heb nu uit Amerika sour patch en die vind ik niet zuur genoeg en ik heb sour Skittles en dat zure laagje is goed zuur maar die smaak is helaas zo weer weg door de zoete skittle
Kom ik weer met Anneke’s Zoetwaren (echt ik ben haar niet maar ze heeft een fijn assortiment): deze. Over smaak valt te twisten natuurlijk maar ik vind dit echt extreem zuur.
De eerste keer trekt je bek helemaal samen als je die zoute drop eet. Maar na een paar keer denk je: ja nou, is ook niet zo zout eigenlijk. Vond ik echt jammer.
Ik ken eigenlijk geen snoepjes die -de hele tijd dat ze in je mond zitten- zuur of zout blijven. Zou denk ik ook niet aangenaam zijn. Die eerste hap zuur of zout vind ik fijn, maar ik vind het ook prettig dat het daarna afzwakt.
Kan ook niet, dat ‘bek-samen-trek’-gevoel zijn je speekselklieren die zich legen als reactie op zo’n zure of zoute prikkel, maar leeg is leeg, dus het duurt een tijdje voor die zich weer gevuld hebben en je dat gevoel weer opnieuw kan krijgen.
Nee maar ik bedoel ook niet als je meerdere dropjes achter elkaar eet. Maar de volgende dag ofzo of dagen later. Dan is het effect er voor mij een beetje vanaf @FrauHelga
Dus voor het ultieme “bek-samen-trek” gevoel kan ik het beste niet meerdere snoepjes achter elkaar eten?
Weg
Als jullie samen een lening aangaan, dan lijkt het me in het redelijke dat je broer alle nodige informatie krijgt. Dat is tenslotte van jullie gezamenlijk belang.
Huh jij hebt je bankier maanden niet gezien? Wie ziet überhaupt zijn bankier?
Of is dit in België?
Klopt!
Bij de kaakchirurg gebruikten we vitamine C-poeder bij mensen die een speekselsteen hadden die een speekselklieruitgang blokkeerde, dat is heel zuur en zorgt dat je speekselklieren dus krachtig samentrekken en daarmee hopelijk dat steentje losduwen. Ik zou wel benieuwd zijn of die sour patch dan zuurder is of niet.
Dit zijn de ingrediënten haha, het zegt mij allemaal vrij weinig heb zelf geen ervaring met vitamine C-poeder dus kan niet vergelijken haha.
Oehh door jouw post heb ik eeer wat besteld bij Anneke, inclusief deze snoepjes. Ben benieuwd