Ja joh dat maakt echt niks uit. 4g is al zo snel en een tientje is niks. Kan je maandelijks opzeggen? Dan ben je er zo vanaf
Ik heb nu iets van anderhalf jaar 5G en ik merk amper verschil tov 4G!
Ik merk wel flink verschil met 5G, ligt er misschien ook aan waar je woont? Als je het maandelijks op kan zeggen zou ik ‘t zeker doen. Als je er nog twee jaar aan ‘vast’ zit, nah.
Ik heb nog geen enkel verschil tussen 4 en 5G gemerkt. Zou er dus ook nooit bewust voor kiezen/meer voor betalen.
Ja wel 2 jaar inderdaad… ga eens informeren hoe het zit als ze binnenkort wel 5G krijgen, of abonnementhouders dan automatisch ook overgaan.
Mocht iemand anders een betaalbaar abbo weten, hit me uppp Heb nu als optie 4G / 10 GB / onbeperkt bellen voor 10€ voor 2 jaar.
Morgen naar de ouders van een verongelukte kennis, wil bloemetje meenemen en een condoleance kaart, weet iemand nog iets wat ik kan meenemen? Also…ik kom echt moeilijk uit mn woorden op zulke momenten
Lief dat je gaat, en ik denk dat bijna niemand weet wat je moet zeggen op zo’n moment en dat zullen zij ook begrijpen. Je aanwezigheid wordt vast al heel erg gewaardeerd.
Ik zit te ‘wachten’ tot de gorillaswinkel open gaat en iemand iets bij me kan komen bezorgen. Maar er stond eerst “winkel opent om 12:00” maar toen veranderde het naar 12:30 en nu opgeschoven naar 12:45? Weet iemand waar dit door komt en wat ik eraan kan doen haha
Ja waarschijnlijk gewoon te weinig mensen om de bestellingen te kunnen bezorgen, of misschien is de teamleider er nog niet en dan gaan/blijven ze dicht
Misschien het weer ook? Het is code geel
Als het om eten gaat: iets anders bestellen via thuisbezorgd of consorten? En anders het weer trotseren en een winkel opzoeken? Of zit je in quarantaine?
Neehoor ben gewoon lui, idd vanwege het weer. Dacht gewoon makkelijk als t hier snel en makkelijk kan zijn, maar snap idd dat het mogelijk met personeelstekort en/of de weersomstandigheden te maken heeft. Trek zo wel een dikke jas aan en met paraplu naar de supermarkt dan!
Het is ook echt schijtweer, mijn plu is gesneuveld. Succes!
Hebben jullie op uber eats nog wel eens die 1+1 gratis deals?
Ja! Eerst had ik dat altijd maar nu echt nooit meer. Van geen enkel restaurant…
Mepal – Lunchbox Ellipse duo – Lunchbox voor volwassenen en saladebox to go– Nordic... | bol.com en Mepal – Bento lunchbox Take a Break large- inclusief bento box – Nordic pink –... | bol.com deze vind ik heel fijn!
Zakelijk vraagje op de zondag: weet iemand of je (de inhoud van) een weggeklikte chat van Zoom terug kunt halen? Google is not my friend today…
Ik heb deze sinds een paar weken en heel blij mee. LiTuGoods Bento Broodtrommel, roestvrij staal, waterdicht, 1500 ml, lekvrije bentobox, incl. bestekset, te gebruiken met of zonder compartiment https://www.amazon.nl/dp/B08VQVP6LY/ref=cm_sw_r_cp_api_glt_i_A8SM3EMN62W81N0R5VTB?_encoding=UTF8&psc=1
Heb ook naar die van mepal gekeken toen, maar ik wil van plastic bakjes af.