nee toch niet… ik heb beter ingezoomd…
Het lijkt me eerder een geweven doek…
hoe ziet de achterkant eruit?
Hetzelfde
oke, ik zou er geen naam voor weten, het is een gewoven plaid, maar misschien komt Chenille er het dichtste bij qua hoe het voelt.
Ik denk dat je zoiets vindt als je zoekt op ‘rib tricot’
Oe ik ga het zaterdag aan mn collega vragen! Ben benieuwd of zij het weet
Mijn oortjes (met draad) zijn weer eens stuk. Nu zit ik te kijken naar draadloze oordopjes voor niet al teveel geld (liefst onder de 50), maar zie door de bomen het bos niet meer op bol. Er is zoveel… iemand een goeie tip?
De oordopjes van QCY zijn fijn! Vind de geluidskwaliteit gewoon goed en voor dat geld helemaal
@Canvastas thanx! Ja die heb ik wel,maar ik vind ze eigenlijk net te duur…
En @Takkie ja hier heb ik wel over gelezen. Ze zijn idd erg goedkoop. Maar jij vindt ze echt wel goed dus? Gaan ze ook een beetje lang mee? Of moet je ze snel weer opladen
Ja ik gebruik ze nu al een jaar of 2/3. Ben best wel kritisch op het geluid van oordopjes maar ben hier dus heel tevreden over. Gaan ook lang mee, ik houd het niet bij qua uren verder
Top thanks! Ik ga zo denk ik ook maar proberen:)
Ik heb die die @Takkie noemt ook en ben super tevreden! Die van mij waren 25 euro ofzo en doen het echt top. Ik ben qua geluid vaak wel kritisch of de bass goed is en het geen ‘blikkerig’ geluid is en die van mij klinken hartstikke goed, zeker voor de prijs!
Etsy inderdaad: SpectrumCases of UrbanEncase. Ik heb met allebei goede ervaringen maar bij Spectrum duurt het verzenden een eeuwigheid.
@takkie bedankt voor de tip! Heb ze vandaag binnen en gelijk gebruikt tijdens mijn wandeling en ze werken echt top! Goed geluid ook en ze blijven goed zitten.
Wat kan je geven aan iemand die net te horen heeft gekregen dat haar vader allemaal uitzaaiingen in zijn hoofd enz. Weet niet zo goed wat echt gepast is in zo’n situatie. Bloemen kan niet i.v.m. katten.
Cadeaubon van thuisbezorgd ofzo, lekker chocolade, kaart, puzzelboekje, maskertje, lekker zeepje, cadeaubon voor foto drukken, tijdschrift
Ik heb de nieuwste iPhone waarop 5G mogelijk is, maar wil los een nieuw abbo afsluiten. Nu heb ik bij Simpel een hele goeie deal voor 10€ maar met 4G.
Zal ik dat doen? Of toch even verder zoeken naar een vergelijkbare deal voor 5G. Ik ken verder niemand met 5G dus geen idee hoeveel meerwaarde het heeft…
Ja joh dat maakt echt niks uit. 4g is al zo snel en een tientje is niks. Kan je maandelijks opzeggen? Dan ben je er zo vanaf
Ik heb nu iets van anderhalf jaar 5G en ik merk amper verschil tov 4G!