Durf te vragen #5

Oh dat is gek, wij kregen deze tip juist van de notaris die ons samenlevingscontract heeft opgesteld. Misschien is dat inderdaad een verschil tussen trouwen/samenlevingscontract? Geen idee anders.

4 likes

Ja, nu ik er over nadenk liggen onze huwelijkse voorwaarden ook bij de rechtbank (want als we die willen wijzigen betalen we administratiekosten) dus zal daar wel mee te maken hebben!

2 likes

Ja, helaas tussen kerst en oud en nieuw een nieuwe moeten kopen.

@Dombo ik ga ze eerst proberen te wassen op 90 graden en als dat niet helpt koop ik inderdaad wel nieuwe.

Het helpt om dan natuurazijn in het wasverzachter bakje te doen!

2 likes

Ik zou de kousen allemaal in een emmer doen met water en veel azijn en dan laten weken alvorens ze nogmaals uit te wassen. Dit helpt wel goed tegen een zweetgeur.

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Vragen aan de mods en admins

Weet iemand dit; bij de ah heb je nu sparen voor Efteling tickets. In het laagseizoen betaal je dan €41 voor een ticket (hoe duur trouwens alsnog?).
Maar op de site van de Efteling zie ik een Fakir ticket voor €38, deze is ook gewoon geldig in het laagseizoen op de dag dat wij zouden willen. Maar ik zie ook geen verschil tussen de tickets die de Efteling aanbiedt op hun site.

1 like

Je kan zien hoeveel het is als je de dag selecteert wanneer je wil gaan. Maar momenteel is het door de weeks inderdaad voldoende om een fakir ticket te kopen

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Die €41 is toch voordat er korting vanaf gaat? Dus dan is het €28,50 met korting via de AH.

7 likes

Ja zag het later ook! Scheelt weer

1 like

Gelukkig wel! Ik wil ook met kaartjes van de AH gaan en anders was het wel een slechte actie geweest haha

1 like

Ja precies, dacht al wat is dit voor iets raars haha

Is er iemand die ik nog blij kan maken met bestekzegels? Heb nog 5 volle digitale spaarkaarten. Stuur maar een dm als je ze wilt hebben.

1 like

Weet iemand of er ergens een NS aanbieding is voor een dagkaartje? Ik google wel van alles maar het goedkoopste wat ik kan vinden is 31 euro

Hierboven was een vraag over een combikaart ns + activiteit! Misschien is dat wat voor je?

2 likes

Ik heb deze Veja’s. Ze zijn een beetje vies geworden gewoon door het weer en modder en regen enzo. Kan ik ze nog ergens mee opschonen?

3 likes

Wondersponsje van action

1 like

Er bestaan heel veel goeie sneakercleaners. Jason markk, DFNS, crep
Alleen met dat suède achtige moet je goed kijken of die cleaner er ook voor geschikt is. Het kan ook hard worden en dat doet je schoenen geen goed

2 likes

Wat zijn de voorwaarden van een gratis box van Hello Fresh? Ik mag er drie weggeven, maar ik wil mijn vrienden niet opzadelen met een ongewenste abbo 4life. :sweat_smile:

Kan je gewoon opzeggen na 1 keer, moet je wel opzeggen voor de volgende levering

2 likes