Dat is wel een goede inderdaad, weet eigenlijk niet of dat hier nog in de buurt zit… Dank!
Bij kaartje2go? Kun je ook een doosje bij je thuis latwn bezorgen en voor optie zonder logo kiezen, heb je het morgen of overmorgen in huis volgens mij. Als je met een blancokaart begint kun je volgens mij ook je eigen ontwerp uploaden.
Greetz misschien?
Wellicht zit er een Multicopy in de buurt? Die zit wel op veel plekken nog.
Overigens denk ik dat het wel duurder zal uitvallen dan bij de HEMA. €1,20 per kaartje is een goede deal. En de prijzen van print/drukwerk schieten vaak omhoog als je iets snel nodig hebt.
Mocht je naar een copyshop gaan en je bent een beetje handig dan kun je om de kosten te drukken alles op één vel laten printen. Je moet dan wel zelf snijden (en eventueel vouwen), maar bij hun betaal je daar weer extra voor meestal.
Bedankt allemaal!
Bij Kaartje2go was ik voor 10 kaarten met eigen design €11,90 kwijt mét enveloppen. Bedankt voor de tip @Suikerklontje! En morgen al in huis.
Ik zoek fijne sportshirts (voor kickboksen). De meeste shirts zijn of te strak of te wijd, te saai of met een doorzichtig gedeelte.
Heeft iemand tips voor een leuk en fijn sportshirt?
Wil je lange of korte mouwen? Ik heb deze met lange mouw van h&m en vind m heel fijn! Lekker stofje en niet te strak maar ook niet helemaal loshangend
Weet iemand of je een gouden ring kan laten vergroten en wat dat ongeveer kost? Ongeveer 1 ringmaat groter. Ik heb mijn moeders gouden ring gekregen maar kan hem nu niet dragen en dat is heel jammer want hij is heel mooi .
Ja dat kan vaak wel, maar moet wel gedaan worden door een goudsmid. Gewoon vragen bij een juwelier! Edit - ring die ik heb laten vergroten heeft de juwelier gratis gedaan maar die was daar ook kort van tevoren gekocht.
Ja dit kan inderdaad bijna altijd. Hangt een beetje van de ring af, maar bij onze goudsmid (werk bij juwelier) begint het bij € 50,- per maat.
Heeft het vergroten of verkleinen van een ring ook consequenties voor de inscriptie aan de binnenkant?
Ja normaal gesproken wel, hangt af van de ring en hoeveel hij groter moet worden. Zit de gravure door de heel de ring?
Oh het is voor mij niet van toepassing, meer interesse. Bij mijne is het zo dat de gravure niet over de hele ring zit maar dat er ook een stukje leeg is zeg maar.
Oh dat is echt iets slims om nog over na te denken! Ik ben nu (hopelijk) op mijn allerdikst en mijn normale ringmaat is een ruime maat kleiner. Ik wil nog wel de mogelijkheid houden mijn trouwring die pas na de bruiloft gegraveerd wordt te verkleinen dus goed om rekening te houden met evt nog verkleinen na graveren.
Toen wij gingen trouwen heb ik van mijn oma de allereerste ring die zij in de jaren 50 van mijn opa heeft gekregen cadeau gekregen. Die was net te strak voor mij en de goudsmid vd juwelier waar wij onze trouwringen kochten heeft hem toen een halve maat groter gemaakt. Was gratis, maar dat was denk ik ook omdat we daar net heel veel geld uit hadden gegeven
Oh dan is het vaak wel mogelijk inderdaad! Opnieuw graveren kan altijd natuurlijk, maar ook wel mooi dat de originele gravure erin blijft
Oh sorry, ik bedoelde met korte mouwen, haha!
Ik heb mijn geld terug! Had nog één hele duidelijke mail gestuurd dat ik stappen zou ondernemen als ik het geld niet binnen een week op mijn rekening had staan. Godzijdank na anderhalf jaar!
Worst bij de slager weet ik niet (komen we nooit met de kids), wel een broodje bij de bakker