Durf te vragen #5

De hotels zijn 15 en 16 februari op m’n kaart geregistreerd, 3 maart is de aflossing geregistreerd en dan wordt 't dus begin april pas echt afgeschreven?

3 likes

Oh ik dacht dat je bedoelde dat er begin maart iets van je creditcard is afgeschreven! Maar dan zal de afschrijving van je rekening maandag gebeuren. Bij mij staat er voor maart ook al een aflossing op mijn creditcard en die is nog niet van mijn rekening afgeschreven inderdaad. Daar zit een paar dagen tussen.

1 like

Dat verschilt per bank. Bij Rabo wordt bij mij tussen ± de 22e t/m de 22e bijgehouden en dan wordt het op de 27e ofzo echt van mijn rekening afgeschreven. En dat is dan een paar dagen daarvoor al te zien op het CC afschrift.

2 likes

Oh je hebt gelijk zie ik, ik bedacht me opeens dat die functie vooruit kijken er ook is :person_facepalming: daar staat idd 7 maart.

Waar kan ik solliciteren?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #34

Ken je So Clever? Die hebben veel voorraadkast organizers.

2 likes

Action

2 likes

Action heeft soms van die doorzichtige bakjes in div vormen/maten voor in de koelkast. Ik weet niet hoe diep je lades zijn, maar wellicht heb je daar iets aan

7 likes

Ken je Muji?
Dat is de perfecte winkel hiervoor MUJI Online - Welcome to the MUJI Online Store.

Maar ze zitten niet in Nederland en ik weet niet of ze verzenden naar Nederland (ik dacht van wel maar kan het zo gauw niet meer vinden).
Als je in Duitsland, Frankrijk of Engeland komt wel echt de moeite om te gaan kijken.

6 likes

Ja lastig… Dat wordt toch een weekendje Parijs boeken vrees ik :stuck_out_tongue:
Maar jammer, want ik dacht echt dat ze eerst wel naar NL verzonden.

3 likes

@Shadina @LaPetiteRobeNoire als je Duitsland selecteert staat er dat ze ook naar Nederland verzenden!
De website is dan alleen wel in het Duits

3 likes

Ah dat wilde ik net gaan proberen want ik bedacht inderdaad dat dat het misschien was!

2 likes

@Shadina Bij amazon de al gekeken? Bijvoorbeeld:

3 likes

Deze heb ik van Action:
https://thedutchbeautyblog.nl/2019/12/07/opbergen-action-clear-color-organizer/

(Niet mijn blog haha) volgens mij heb ik deze een tijdje geleden nog gezien in de winkel

4 likes

Ik heb het ook zo via de Duitse website gedaan, super tevreden mee en geweldige kwaliteit!

2 likes

Is het zo dat een kamer stoffiger word als je open kasten hebt? Ja toch? Wij hebben open pax kasten met onze kleding en op die kamer staat ook mijn kaptafel en die word zo snel stoffig. Word er gestoord van

4 likes

Ja, zowel met kleding als boeken. ik kan zelf geen open kasten hebben ivm stofallergie

3 likes

Stel, het wordt gevaarlijk hier en er wordt aangeraden een veilige plek op te zoeken om jezelf te beschermen. Wat gebeurt er met mensen in de gevangenis en tbs klinieken etc? En met medewerkers? Kan me voorstellen dat als er een melding komt dat je dan bij je gezin wil zijn… maar ja. Die mensen laat je ook niet achter, toch? En wat doe je er dan wel mee?

1 like

Goeie vraag. De politie en de handhavers raden niet aan om te vluchten, dat doen mensen uit eigen beweging. Dus ik zou denken dat die mensen dan moeten blijven zitten.

3 likes