Durf te vragen #5

Nee gewoon die gele flessen van wibra :relaxed: De ontvetter is dat!

2 likes

Super, die heb ik wel. Thanks!

2 likes

Ik heb nog nooit bij zalando besteld.
Nu heb ik eergister een shirt besteld en heel toevallig? kreeg ik gister wel een mail van zalando.
De mail ziet er alleen heel onprofessioneel uit, is duits, staat een mega link in.
Spreekt mij wel met m’n initialen, ingevuld op zalando en die niet terug komen in mijn mailadres, aan.

Stuurt zalando vaker zo van die ugly mails die lijken op spammails? Ik durf er namelijk niet op te klikken.

Klopt het dat we hier geen verkooptopic hebben? Ik wilde de bekende trenchcoat van de za.r.a verkopen omdat ik toch teveel erover twijfel (kaartje is eraf dus terugsturen kan niet meer)

1 like

Ik heb een tijd gewerkt bij een makelaar, ik weet niet wat je precies wil weten, maar je mag me altijd een DM sturen.

2 likes

Hebben we zeker wel: Verkooptopic

2 likes

Is er wel!

1 like

Heeft iemand wel eens van die klemmen voor verjaardagsslingers gekocht en gebruikt? En werkt dat een beetje?

Ja ik. Leek me heel handig, onze slingers vielen altijd. Zou ze alleen niet aanraden, ze hebben de muur/plafond bij ons beschadigd.

2 likes

Oh wat stom. Ik wilde juist een keer niet met punaises ofzo aan de gang in ons nieuwe huis…
Deze dus ook niet, thanks.

3 likes

Gaat bij ons wel goed gelukkig, geen klachten mee gehad en gebruik ze nu 3 jaar ofzo?

2 likes

Ik bestel(de) best vaak en ik heb nooit zo’n mail gehad. Het emailadres kan tegenwoordig ook echt lijken, dus ik zou ze bellen via het telefoonnummer op de website.

1 like

Als je twee paspoorten hebt, een van het land waar je heen reist en een van het land waar je weer naar terugkeert, wanneer laat je dan welk paspoort zien?

In dat land mag je trouwens, als je burger bent, niet een ander paspoort gebruiken voor het binnenkomen en verlaten van het land. Maar ik kan niet vinden of dat voor Nederland ook geldt want dan is het makkelijk. Denk ik?

Of moet je ze allebei laten zien.

ik zou ff de ambassade bellen! die zijn er voor dit soort vragen en dan weet je zeker dat je het goede antwoord krijgt

3 likes

Welke sunsetlights zijn ook echt mooi ipv gewoon een flauw kleurtje? Liefst niet duur.

Ik zie nu net de stories van Nancy Birtwhistle waar ze een veiligheidsjas schoonmaakt op 20 graden. Ze weekt het eerst een nacht in water met ongeveer 2 kopjes soda en de volgende dag wast ze het in de wasmachine met alleen maar natuurlijke schoonmaakmiddelen en de jas is echt super schoon! Ze geeft echt vaak goeie tips. Hier de link naar haar stories:

@kali misschien helpt dit ook wel voor je mooie witte pantalon!

6 likes

Oh wauw! Bedankt, ik ga dit ook proberen.

1 like

Ik ben opzoek naar een olie voor in een diffuser die ruikt zoals badedas.
Ik gok dat iets van dennenolie of kastanje olie het dichtste bij komt. Heeft iemand een tip?
En zijn er bepaalde merken aan te raden qua olie?

1 like

Pleisters op de achterkant (weet de juiste term even niet) helpen bij mij vaak wel!

3 likes

Ik heb ook wel eens watjes voor in de neus gedaan om zo de schoen net wat strakker te krijgen.

3 likes