Durf te vragen #5

Oh, oei. Dank je wel.
Heb het nu 2 x zo gedaan en geen enkel commentaar gehad, maar het is niet de bedoeling dat ze geen geld krijgen.

1 like

Oeh thanks! Sluiten ze ook goed af als je dat vacuümding niet gebruikt?

Weet iemand wat voor insect dit is?

1 like

Ja, ik gebruik die pomp echt nooit haha. M’n vriend gebruikt het soms nog voor de lol, omdat het bakje dan helemaal in een gekke vorm gaat staan. Maar zonder werkt ie dus prima!

1 like

Ik denk een sabelsprinkhaan.

@Spaarlamp Ik vind van wel, ik heb het vacuümding niet.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Ikea is echt top en veel verschillende opties!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fitbit

Alle pakketjes die een PostNL punt ontvangt om uit te geven worden eerst ingescand en bij afhalen wordt er om een ID kaart gevraagd en opnieuw gescand om mee te geven. Dit geeft voor jou als klant een stuk zekerheid dat als het pakket zoek raakt voordat je hem hebt opgehaald, (bijv bij het Karwei punt) PostNL een onderzoek kan starten waar het kwijt is geraakt. Deze stap kan niet gedaan worden met hoe jij je pakket verzend omdat hij niet als uit te geven pakketje ingescand kan worden bij binnenkomst. (En je pakket kan dus ook niet officieel meegegeven worden.) Mocht je pakket onverhoopt zoek raken of aan de verkeerde meegegeven worden kunnen ze helaas niets voor je betekenen. (Ik heb ooit op een blauwe maandag op een PostNL punt gewerkt :grinning_face_with_smiling_eyes:)

2 likes

Oké, bedankt voor je uitgebreide uitleg. Dan heb ik domweg geluk gehad vermoed ik, twee of drie keer. Ik heb mijn voor- en achternaam als afleveradres opgegeven en de straatnaam het adres van de K.arwei.
Nu haal ik daar wel vaker pakketjes dus ze kennen me en geven alles gewoon mee. Maar dit ga ik niet meer doen want het voelt nogal asociaal :grimacing:

Iemand enig idee waarom sommige webshops de mogelijkheid ‘afhalen bij Post.NL pakketpunt’ niet als optie bieden? Terwijl ze dan wel versturen via Post.NL dus.

1 like

Maar je kan toch ook via de track en trace het afleveradres wijzigen naar een afhaalpunt? Zodra je pakket is gescand en ontvangen is bij PostNL kan dat.

2 likes

Ik denk dat het een foutje is. Want bij mij staat het dan wel goed verdeeld. Volgens mij is Engels dan west Europa.

2 likes

Oh echt? :astonished: dat wist ik niet. Dat kan dus nadat je een mail hebt ontvangen dat het pakket is gescand begrijp ik. Oeps, nooit op gelet eerlijk gezegd. Dan ga ik dat voortaan wel doen.
Dank je wel.

Ik gebruik dat vacuüm ding nooit en zo vaak soep/ saus etc per ongeluk ondersteboven vervoerd en ging altijd goed.

@Milkyway Dit kan helaas niet altijd :frowning:

1 like

Heb je de postnl-app? Dan word je precies op de hoogte gehouden. Meestal krijg je 's avonds een appje dat je pakket de dag erna bezorgd wordt, op dat moment kun je in de app de datum/locatie wijzigen!
Soms is die tijdspanne wel kort of krijg je hem 's nachts, dan kan het niet meer.

2 likes

Misschien amberblokjes voor in huis? Dat ruikt lekker en is niet zo duur. Een pakketje om iets simpels te haken/borduren/macrame. Een soort “hello fresh” box om jouw favo gerecht te maken, met een recept en alle ingrediënten. Kan natuurlijk ook in een bak variant. Je zou er ook nog een linkje bij kunnen doen voor een bijpassende spotify afspeellijst.

3 likes

Nee, die heb ik (nog) niet. Maar ik zal 'm even installeren, klinkt goed en handiger dan hoe ik het nu doe.
Bedankt :sunglasses:

1 like

Iemand hier wel eens een dagvaarding gehad (of er verstand van heeft) die ik vanwege evt herkenbaarheid via pm wat mag vragen?

Je kan mij wel een pb sturen als je wil

1 like