Durf te vragen #5

Weet iemand hoe je een video van een nieuwswebsite kunt downloaden/rippen? Ik weet dat er video converters bestaan, maar dit is dus geen YouTube-link ofzo maar echt een video middenin een tekst? Dus dan pakt 'ie de url niet

Kun je het linkje even pm’en? Het geluid kan ik sowieso voor je regelen, beeld moet ik even voor kijken

2 likes

010

huwelijk_006

unnamed (3)

20 likes

Hahahaha jaaaaa! Love it. Dat de eerste begint met ‘sterkte’ ook.

Mijn vriend zit voor de cringe in een Facebookgroep met mensen die zulke plaatjes maken. Zij bedoelen het alleen serieus haha. Die groep heet TEKSTPLAATJES PARADIJS, denk dat je daar wel wat kunt vinden :stuck_out_tongue:

3 likes

Thanks. Dat zijn de goede plekken! Ik zit me echt kostelijk te vermaken.

2 likes

@LastYoungRenegade ik hoopte dat iemand wist hoe je deze je

kunt verwijderen want lokdozen en sprays voor mieren werkt en niet nootmuskaat en kaneel ook niet

1 like

Mieren houden niet van koper dus het kan helpen om muntjes van 5 cent neer te leggen op de plek waar ze vandaan komen.

2 likes

Al zelfrijzend bakmeel gestrooid? Dat nemen ze mee naar hun nest en dan imploderen ze. Best sneu, maar ja :joy: Er is ook poeder, maar niet handig met huisdieren (vaak dodelijk).

2 likes

Jongens wat is een ‘dikke esca’ ???

Escalatie als in teveel zuipen dus enzo?

Nee was van een chilling, dat wel. Dus denk dat het met tappen te maken heeft :joy: maar houd t allemaal niet meer bij

1 like

Gelukt!

37 likes

‘2 kleine woordjes’…
‘Ja’? ‘ik wil’? wat zijn die twee kleine woordjes???

17 likes

Dat weet niemand. Artistieke vrijheid van de maker. Zet je wel aan het denken hè?

13 likes

Nee bedankt

34 likes

Heeft iemand de gouden tip hoe ik foto’s op de muur kan plakken zonder dat ze er na een dag af vallen? Ik heb van die speciale dubbelzijdige fotoplakkers maar die werken voor geen meter

1 like

Maar hoe dan?
En nee haha

4 likes

Kan volgens mij geen kwaad hoor! Zag het mijn vader ook altijd doen.

2 likes

Oke even een serieuze vraag. Mag een verhuurder (in dit geval een groot makelaarsbedrijf) vragen naar je geslacht? Ik weet wel dat ze je niet mogen afwijzen op basis van geslacht, maar mogen ze er wel naar vragen? Het lijkt mij namelijk een totaal irrelevante vraag en ik stoor me er ook aan dat die gesteld wordt. Maar voordat ik ze de les kan lezen moet ik wel even weten hoe het precies zit haha.

Ik heb een tijdje terug melding gemaakt van discriminatie op een sollicitatieformulier waar op suggestieve wijze naar afkomst gevraagd werd. Toen kreeg ik te horen dat dat inderdaad verboden was en dat er ook niet naar geslacht gevraagd mag worden. Ik kan alleen niet duidelijk vinden of dat op de huizenmarkt ook geldt.