Durf te vragen #5

Ik denk dat het een foutje is. Want bij mij staat het dan wel goed verdeeld. Volgens mij is Engels dan west Europa.

2 likes

Ik gebruik dat vacuüm ding nooit en zo vaak soep/ saus etc per ongeluk ondersteboven vervoerd en ging altijd goed.

@Milkyway Dit kan helaas niet altijd :frowning:

1 like

Misschien amberblokjes voor in huis? Dat ruikt lekker en is niet zo duur. Een pakketje om iets simpels te haken/borduren/macrame. Een soort ā€œhello freshā€ box om jouw favo gerecht te maken, met een recept en alle ingrediĆ«nten. Kan natuurlijk ook in een bak variant. Je zou er ook nog een linkje bij kunnen doen voor een bijpassende spotify afspeellijst.

3 likes

Iemand hier wel eens een dagvaarding gehad (of er verstand van heeft) die ik vanwege evt herkenbaarheid via pm wat mag vragen?

Je kan mij wel een pb sturen als je wil

1 like

Je mag me PB’en als je wilt!

1 like

En @justaddicted ik ga jullie beide even een berichtje sturen!

1 like

Heeft iemand tips voor restaurants/bezienswaardigheden in (omgeving) Genua?

Veel hoeslakens die ik heb pluizen na een paar keer wassen. Heb ook gewoon goedkope van de action maar ik irriteer mij zo hard aan die pluisjes die ik heel goed voel.

Welk type hoeslaken gaat niet pillen na een tijd? En welk merk is fijn?

Walra

Sorry moet echt influencer van hun worden maar wat een topspul

Ikea

1 like

Eten bij Osteria Le Colonne, superlekkere pasta pesto!

1 like

De goedkoopste van ikea, dvala volgens mij, hebben het in elk geval niet. Die heb ik altijd en nooit een pluisje/pillen gehad.

Lidl

Heb je ā€˜normaal’ katoen of jersey? De 1e pluist bij mij eigenlijk nooit, van Action/Hema/Zeeman heb ik ze volgens mij. Jersey pluist door de aard van het materiaal sneller.

Ik heb altijd van Ikea of van de Hema die pillen nooit.

Hema heeft vaak ook aanbiedingen met beddengoed.

Ik heb met die van de Hema nog nooit problemen gehad

Doe je ze in de wasdroger? Ik doe dat nooit (want die heb ik niet) en mijn goedkope hoeslakens pluizen nooit.

Zo’n giftbox met snoep of koeken ofzo? Vind de ingrediĆ«nten voor iets wat jij graag kookt ook heel leuk! En anders een puzzel of mysterybox? Spelletje? Iets creatiefs (begin pakket borduren, haken, tekenen)? Zaadjes voor plantjes met leuk potje? Wijn/gin tasting box (maar dat is misschien iets te duur).