Weet iemand een fysieke winkel waar ik dit soort Halloween lenzen kan kopen morgen?
So low
Ah shit, dacht al zoiets. Die hebben ze alleen de stad een halfuur verderop, dat red ik morgen niet.
Zit er geen feestwinkel in de buurt?
Nee, woon in een dorp
Haha die hebben vaak wel feestwinkels of kostuumverhuur (maar natuurlijk niet allemaal)
Bij de hema en kruidvat kun je volgens mij wel kleurlenzen kopen, ik weet niet welke kleur ogen je zelf hebt maar misschien geeft dat nog een beetje een freaky effect?
edit: ik zie dat Pearle ook halloweenlenzen verkoopt?
Hebben een winkel die carnavals kleding verkoopt, maar zijn ook alleen dan open. Stond ik vandaag al voor een dichte deur helaasshhh. Ik ga even langs Hema en Pearle!
Heeft er iemand een idee van of ervaring met een organisatie of stichting voor mensen die los proberen te komen van sekte-achtige groeperingen?
(Niet voor mezelf, haha geen zorgen.)
Er was een meldpunt maar die is opgeheven. Nu zou je via veilig thuis of de politie iets kunnen doen /ondernemen. Maar misschien was je dit zelf ook al tegen gekomen. Sorry dan!
Denk trouwens dat een blijf van mijn lijf huis hier vast ook een rol in kan spelen.
https://www.ad.nl/binnenland/meldpunt-sektes-moet-terug-zegt-tweede-kamer~a71af10b/
Haha, zou me hoogst verbazen als iemand hier uberhaupt zo’n ding heeft gehad ooit. Zou het proberen op seniorweb forum Of een kringloop of rommelmarkt?
Ja wij misschien wel, of althans mijn vader. Voor wanneer heb je het nodig? Ik kan het eens vragen? Wij hadden die echt nog heel lang hahah
Alleen die heeft geen draaiwieltje! Wel knoppen
Ik vind ze altijd prima. Gewoon schone pot en wcbril, verder niks bijzonders.
Fijn dat het heeft geholpen! Jammer dat je nog niet helemaal een tevreden gevoel hebt, maar ik vind het knap dat je het gesprek bent aangegaan en hopelijk wordt het beter/verandert er wat/kun je er nog eens over praten (of wat dan ook het best bij de situatie past).
Wie heeft er tips? Ik ben nogal een “jankvogel”. Als in: als mensen op tv huilen, huil ik al snel mee, een begrafenis/crematie is dus al helemaal een constante waterval voor mij. In het geval dat het een naaste betreft; logisch, maar in het geval van een relatief onbekende (ouders van vrienden die ik 1 keer gezien heb bijv) wel een beetje awkward. Zodra ik zie dat iemand zn emoties de vrije loop laat, begin ik automatisch mee te huilen. Wat voor mij niet helpt: denk aan iets anders of proberen het huilen tegen te houden (werkt juist averechts). Ik voorzie een situatie (uitvaart) op korte termijn waar dit mij gaat gebeuren en vraag me af hoe anderen hiermee omgaan? Zijn er pillen hiervoor ofzo?
Toevoeging: waarom niet gewoon laten gaan die waterval? Ik voel me zeeeer ongemakkelijk en wil graag met mensen praten zonder constant snot en tranen weg te moeten vegen.
Zolang je niet bij Carnaval Festival gaat pissen zit je snor
Bij Picnic kan je suggesties doen over producten die je mist. Heeft iemand wel eens meegemaakt dat een product daarna ook in het assortiment werd opgenomen?
Ja, maar dat heeft wel laaaaang geduurd. Ik had de gekoelde oatly als suggestie opgegeven.
Heel erg herkenbaar, ik heb geen tips om te voorkomen, en als er pillen blijken te bestaan bestel ik meteen een voordeelverpakking. Maar wat bij mij voor een klein beetje damage control of uitstel (dus vermindering van de heftigheid) zorgt:
-Oogcontact/zicht op de situatie vermijden (op momenten dat dat gepast is). Dus tijdens de uitvaart niet naar de familie of de foto’s kijken, maar naar de vloer of iets aan de muur ofzo
-En je gaf zelf al aan dat inhouden averechts werkt, het gewoon laten lopen zorgt er inderdaad bij mij ook voor dat het minder escaleert
Ik heb wel eens gelezen dat het helpt om een voorwerp in de ruimte te zoeken en daar rijmwoorden op te verzinnen.
Dus stel je voelt opkomen dat je gaat huilen, dan kijk je snel de ruimte rond en je ziet een boek. Je gaat dan bedenken welke woorden er allemaal op ‘boek’ rijmt om jezelf voor een moment af te leiden van het huilen/de situatie
Weet iemand toevallig of de Primera verzenddoosjes verkoopt of een andere winkel waar ik het kan vinden?