Heeft iemand toevallig nog een publiekrecht wettenbundel (gaat om t WvSr) liggen van voor 2020? En zou je dan een foto kunnen maken van een inmiddels vervallen artikel voor mij?
Die kan je gewoon terugvinden op wetten.overheid.nl toch?
@teigetje : regeling geldig op instellen op een datum voor de vervaldatum.
Is dat een ding? Ik ken dat helemaal niet!
Heeft er iemand hier zoân ring deurbel (video deurbel)? Is het een aanrader en werkt het goed?
Mijn ouders hebben er eentje thuis. Het is wel handig. Iedereen heeft gewoon de app op zn telefoon. Mochten mijn ouders er niet zijn dan kan ik vanuit waar ik woon ook gewoon de bel opnemen. Ik laat ook heel vaak mensen schrikken ermee. Is wel grappig. Nee maar goed, het is wel fijn. Als er beweging is krijg je daar een melding van. Als er iemand aanbelt kan je erdoorheen praten. Ja het is ideaal
Ik bezorg soms krantjes vanuit mân werk en ik vind het altijd heel heftig dat ik ergens een krantje in de bus doe en diegene dan letterlijk ziet wie ik ben en dat ik voor zân deur sta. Ik vind het echt voelen als een grote inbreuk op mijn privacy en snap ook niet dat dit soort artikelen mogen bestaan.
toen ik een taart voor op zondag wilde bestellen, moest ik die op zaterdag komen halen
denk niet dat ze morgen gebak geleverd krijgen maar weet niet of ze wat in de vriezer hebben liggen ofzo
Grotere filialen krijgen volgens mij wel gebak. En anders is er meestal wel wat over. Maar dan heb je dus âoudâ gebak. Wat overigens met t meeste prima kan. Kijk een zaterdag kan drukker zijn dan gepland waardoor er niet meer is maar over t algemeen zal een winkel niet zo bestellen dat er helemaal niks meer is. Als je t niet erg vind dat t van vandaag is dan kan je altijd even bellen.
Ja hoor! Als je het art stuurt dan maak ik een foto voor je als het nog nodig is :).
@banksy Wat grappig, ik ken het uit de islam, dan scheren ze het hoofd en moeten de ouders de waarde van dat gewicht van het haar in goud doneren aan arme mensen (ik hoop dat dit duidelijk is).
In het hindoeĂŻsme: Moeran sanskaar: kaalscheren van het hoofd van de baby | Mens en Samenleving: Religie
Je bent pas een echte moeder als je een Koopmans repertoire hebt!!!
Heel veel succes, mijn persoonlijke favoriet is de appeltaart mix met zelf toevoegen alle ingrediënten behalve meel
Wat interessant! Nooit van gehoord, leuk om wat over te leren!
Koopmans is precies zoân Knorr wereldgerecht.
Ik snap ook niet waarom mensen pannenkoekenmix kopen???
Mijn ouders hadden kinderen die zagen dat sinterklaas dezelfde schoenen had als de snackbarhouder of dat de stem hetzelfde was als die van een bekende. Dus toen mijn jongste broer 5 was heeft hij aan de hele kleuterklas verteld dat Sinterklaas een scam was. Ik ben jonger dan hij is dus ik heb ĂŒberhaupt geen actieve herinneringen aan âgeloven inâ.
To be honest: boeie, geef cadeaus!!! Maakt niet uit van wie
. Ken wel kinderen die fucking mad waren toen ze er op hun 9/10e achter kwamen dat ouders ze voorlogen, vaak ook echt met hele constructies om te doen lijken alsof het wel echt was.
Verschilt per filiaal volgens mij, mijn hema (klein filiaal niet in het centrum van een stad) is sinds kort ook op zondag open en krijgt dan vers gebak, de grotere filialen in het centrum sowieso ook. Kan me niet voorstellen dat er in jouw stad nergens een hema met gebak is op zondag. Bestellen is altijd minimaal 2 dagen volgens mij
Dat is expres zo bedacht, zodat de (vrouwelijke) consument zich niet al te âschuldigâ gaat voelen. Mooi marketing verhaal. Vrouwen in de jaren â50 bleken pas cake-mix te gaan kopen als ze wel iets moesten toevoegen. Volgens mij werd het ook expres een ei, omdat dat stond voor vruchtbaarheid uiteraard.