Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic
Flawed!
Top! Dit is precies wat ik zoek
Heb jij ervaring met hun sieraden? Verkleuren ze als je ze draagt tijdens het douchen?
Ja ik heb een aantal kettinkjes en oorbellen! Ik doe ze wel af bij het douchen (de kettinkjes) en zijn allemaal nog mooi. Ze hebben ook vaak kortingscodes
Weet iemand een merk zoals dit? Ik vind het in elkaar zetten van deze objecten echt leuk. Assembli is alleen wel erg simpel, iets met meer uitdaging zoek ik alleen dan niet zo saai van vormgeving als Ugears.
0900-8844 bellen, dan kun je vast ook anoniem een melding doen.
Hoezo moet dat anoniem? De politie gaat niet langs bij de overlastgevers en gaat dan zeggen mw krelis van nr 3 heeft gebeld.
Kan niet anoniem.
Ik vraag wel altijd of ze niet willen zeggen dat ik de melding heb gemaakt @Krelis
Ik heb deze gemaakt van Vera van Wolferen
Iets meer gepriegel dan Assembli, maar niet heel ingewikkeld
Kan iemand met een Nederlands Disney+ abonnement mij vertellen of Bluey (cartoon met honden) erop staat?
Ja staat erop! Twee seizoenen
Dankjewel voor de tip! Helemaal wat ik bedoel inderdaad, ik ga kijken of er iets voor me tussenzit.
Hoe gaat het met de persoon die pas betrapt was door opa die diegene toch thuis op kwam halen om naar oma te gaan? nog ontwikkelingen?
Doen jullie de verwarming nog gewoon aan? Het is hier 15 graden maar ik durf niet. Wij hebben thuis op de bovenverdieping geen verwarming dus ik weet nog steeds niet hoe die etiquette is
Wat bedoel je wat de etiquette is? Wij hebben wel de verwarming aan indien het onder een bepaalde temp. komt. Maar wij hebbem vloerverwarming dus die wil je het beste constant houden. (Vraag me niet precies waarom, maar dat zegt iedereen altijd)
Wij hebben m nog geen dag aan gehad. Zit soms met een winterjas aan in de woonkamer haha.
Ik heb geen idee wanneer je de verwarming normaal aan doet want ik had dus nooit verwarming. 15 graden voelt wel koud maar ik wil me ook niet aanstellen, ik weet gewoon niet wat normaal is
@Nysmn ik heb nu ook twee truien aan en een dekentje
15 graden is ook hartstikke koud.
Hier gaat de verwarming aan zodra het 19 graden is.
Hup aanzetten! Als je het met een trui en dekentje nog te koud hebt, dan kan die echt wel aan.