Durf te vragen #5

Ja staat erop! Twee seizoenen

2 likes

Dankjewel voor de tip! Helemaal wat ik bedoel inderdaad, ik ga kijken of er iets voor me tussenzit.

2 likes

Hoe gaat het met de persoon die pas betrapt was door opa die diegene toch thuis op kwam halen om naar oma te gaan? :joy: nog ontwikkelingen?

Doen jullie de verwarming nog gewoon aan? Het is hier 15 graden maar ik durf niet. Wij hebben thuis op de bovenverdieping geen verwarming dus ik weet nog steeds niet hoe die etiquette is :sweat_smile:

1 like

Wat bedoel je wat de etiquette is? Wij hebben wel de verwarming aan indien het onder een bepaalde temp. komt. Maar wij hebbem vloerverwarming dus die wil je het beste constant houden. (Vraag me niet precies waarom, maar dat zegt iedereen altijd)

1 like

Wij hebben m nog geen dag aan gehad. Zit soms met een winterjas aan in de woonkamer haha.

1 like

Ik heb geen idee wanneer je de verwarming normaal aan doet want ik had dus nooit verwarming. 15 graden voelt wel koud maar ik wil me ook niet aanstellen, ik weet gewoon niet wat normaal is

@Nysmn ik heb nu ook twee truien aan en een dekentje :joy:

15 graden is ook hartstikke koud.

Hier gaat de verwarming aan zodra het 19 graden is.

7 likes

Hup aanzetten! Als je het met een trui en dekentje nog te koud hebt, dan kan die echt wel aan.

12 likes

Ohh op die manier. Nou als het 15 graden is zou ik hem inderdaad zeker aanzetten. Mits je het kan betalen uiteraard, want helaas is dat niet voor iedereen met deze prijzen.
Wij hebben hem staan dat hij standaard op 19,5 blijft.

3 likes

Ik heb een hotel geboekt via booking zonder optie om te annuleren en er staat ook dat je de boeking niet kan wijzigen. Heeft iemand wel eens gebeld naar het hotel en is het toen alsnog gelukt om de datum te wijzigen? Ik baal zo erg (niet alleen voor mezelf maar vooral voor degene met wie ik weg zou gaan) want het gaat om zo veel geld :sob:

Ik huur inclusief dus dat zijn zorgen voor later 🥲 maar dan zet ik hem voortaan bij het thuiswerken lekker aan

1 like

Ah dat is fijn dan! Zeker aanzetten met het thuiswerken. Dan heb ik het sowieso extra koud ivm het stilzitten.

Proberen kan natuurlijk altijd, wie weet heb je geluk. Ik weet niet waarom jullie niet kunnen gaan, maar als je een annuleringsverzekering hebt kun je contact met je verzekeraar opnemen.

1 like

Ja ik zou bellen! Heb ook daardoor nog wel eens kunnen annuleren.

1 like

Ik ben op zoek naar een fijne thermosbeker, dus geen enorme fles maar eentje waarin je gewoon een koffie to go mee kan nemen. Lekvrij en moet het wel goed warm houden.
Heeft iemand tips?

3 likes

Ik heb er een van waterdrop, is eigenlijk voor thee, maar werkt ook prima voor koffie en is lekvrij. Die van chilly lekt wel.

2 likes

Ik heb een tefal travel mug en die werkt goed. Lekt niet en zelfs na een uur nog te heet om thee uit te drinken

1 like

Sigg hot & cold, blijft urenlang superheet, lekdicht, goed schoon te maken etc

2 likes

Ik doe meestal de verwarming aan als het ‘s ochtends kouder dan 19 graden is en het geen zonnige dag wordt (want dan warmt ons huis meestal wel voldoende op gedurende de dag). Dan zet ik ‘m op 20 graden. Ik doe hem niet aan als ik van huis ga. Als ik overdag langer dan een uur wegga, zet ik ‘m op 17,5 graden. En ‘s nachts op 15,5. Ik zet ‘m meestal lager een uur voordat ik wegga/naar bed ga.

1 like