Strijp S, het centrum, de TU en de Caai zijn prima te lopen op één avond (moet je wel vroeg beginnen, het is van 18:30 tot 23:00 open). Ik heb een paar dagen geleden centrum, TU en de Caai in 1 avond gedaan en was om 21:00 begonnen. Je zou ook nog een go of felyx scooter kunnen pakken.
Thanks! Vanavond is het tot 12 zag ik dus denk dat we beginnen in de stad en als het gaat dat we nog naar de campus gaan ofzo…
Hier op aansluitend, hoe was het met de drukte bij Glow? Ik heb ook plannen om vanavond te lopen en ik weet dat je een QR-code moet laten zien, maar vraag me af of het dan wel te doen is? Nu met de oplopende besmettingen twijfel ik of het wel een goed idee is.
Ja, daar ben ik dus een beetje bang voor! We beginnen op Strijp, mocht het te druk zijn dan ga ik gewoon naar huis.
Ik moet uit mijn huis op 15 december en kan op 10 januari pas in mijn nieuwe huis. Rond de kerst hebben m’n vriend en ik dus even geen huis.
We gaan liever niet bij onze ouders zitten, qua ruimte, thuis werken, lockdown etc. We denken aan een periode in een vakantiehuis maar rond de kerst is dat druk bezet en vrij duur.
Hebben jullie ideeën hoe we die drie weken chill kunnen overbruggen op een plek waar we goed kunnen thuis werken, of hebben jullie tips voor chille betaalbare vakantiehuisjes met twee kamers waar je goed kan werken?
Misschien kun je housesitten voor mensen (in de buurt van de woonplaats)?
Zijn hier social media guru’s die weten hoe je de ownership van een facebook pagina kan veranderen? Mijnnnnn god. Ik kom er niet uit.
Het pasgeboren zoontje van een vriendin heeft zijn ceremonie gehad waarbij zijn haar wordt afgeschoren. Is het gebruikelijk om het kindje hiervoor een cadeau te geven of de ouders te feleciteren ofzo? Ik ben er niet bij geweest, maar ben benieuwd of ik bijvoorbeeld een kaartje kan sturen of een cadeautje kan geven, of dat dat helemaal niet gedaan wordt.
Heeft iemand toevallig nog een publiekrecht wettenbundel (gaat om t WvSr) liggen van voor 2020? En zou je dan een foto kunnen maken van een inmiddels vervallen artikel voor mij?
Die kan je gewoon terugvinden op wetten.overheid.nl toch?
@teigetje : regeling geldig op instellen op een datum voor de vervaldatum.
Is dat een ding? Ik ken dat helemaal niet!
Heeft er iemand hier zo’n ring deurbel (video deurbel)? Is het een aanrader en werkt het goed?
Mijn ouders hebben er eentje thuis. Het is wel handig. Iedereen heeft gewoon de app op zn telefoon. Mochten mijn ouders er niet zijn dan kan ik vanuit waar ik woon ook gewoon de bel opnemen. Ik laat ook heel vaak mensen schrikken ermee. Is wel grappig. Nee maar goed, het is wel fijn. Als er beweging is krijg je daar een melding van. Als er iemand aanbelt kan je erdoorheen praten. Ja het is ideaal
Ik bezorg soms krantjes vanuit m’n werk en ik vind het altijd heel heftig dat ik ergens een krantje in de bus doe en diegene dan letterlijk ziet wie ik ben en dat ik voor z’n deur sta. Ik vind het echt voelen als een grote inbreuk op mijn privacy en snap ook niet dat dit soort artikelen mogen bestaan.
toen ik een taart voor op zondag wilde bestellen, moest ik die op zaterdag komen halen
denk niet dat ze morgen gebak geleverd krijgen maar weet niet of ze wat in de vriezer hebben liggen ofzo
Grotere filialen krijgen volgens mij wel gebak. En anders is er meestal wel wat over. Maar dan heb je dus “oud” gebak. Wat overigens met t meeste prima kan. Kijk een zaterdag kan drukker zijn dan gepland waardoor er niet meer is maar over t algemeen zal een winkel niet zo bestellen dat er helemaal niks meer is. Als je t niet erg vind dat t van vandaag is dan kan je altijd even bellen.