Ik heb dit ook vaker gehad. Omdat ik dan opeens uitgelogd was, kwam de order niet door. Mijn ervaring is dat het geld vanzelf wordt teruggestort. Je zou voor de zekerheid nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Etsy.
Women inc heeft er ook een, wel in het Nederlands.
Dit heb ik ook weleens met bol, bij mij is de bestelling dan niet gelukt.
Het geld staat dan automatisch bijna meteen weer op m’n rekening.
Peritoneum/cavum Douglasi?
Het familiediner? Spoorloos? Verborgen verleden (hoewel dat meer over voorouders en de geschiedenis gaat) Hello goodbye?
Familiediner vind ik serieus spannend 

De reis van je genen, is een nieuw programma
Wie heeft er toegang tot de databank Euromonitor? Misschien via werk of uni? Ik heb toegang tot een rapport nodig. Diegene zou echt mijn reddende engel zijn!
Hoezo? En hij heet Siemon
Ateljé?
En: is hellofresh ook weer makkelijk op te zeggen? Wil het graag ff proberen maar niet gelijk eraan vastzitten enzo
Ja, dat gaat heel makkelijk!
Ja! Ik bestel af en toe een 1 persoonsbox en is altijd voor twee personen.
Ja ik heb het een weekje geprobeerd en bij de zalm zaten er twee mootjes en bijv 2 broodjes bij de soep. Maar ik vind dat zelf erg weinig (soep met 1 broodje als diner of 100 gr zalm) dus het ligt er ook maar net aan hoe een grote eter je bent.
Ik wil van de week mijn ogen lagen meten, nog nooit gedaan maar zie voor mijn gevoel minder goed. Aan/afraders qua opticiens? Praktisch elke zit hier in de stad dus keuze genoeg
Weet iemand of de drogisten onder essentiële winkels vallen, of zijn zij ook om 17u dicht?
Drogisterij is essentiële winkel dus
Van de opticienketens verschilt het echt per filiaal. Ik zou dan eerder mensen in je omgeving om tips vragen.
Ze vallen qel onder de essentiële winkels, maar bij mijnimnde buurt sluiten ze nu wel allemaal om 17.
Als je bumble BFF, dus voor vrienden, wil gebruiken, is dat dan deze app:
Moet echt op zoek naar nieuwe vrienden, Corona heeft echt een gat geslagen 🥲
Ja, binnen de app kun je dan een schuifje aan zetten dat je naar vrienden zoekt