Je kan de shirtjes ook gewoon naar een H&M winkel brengen en dan krijg je je geld op dezelfde wijze terug als je hebt betaald, oftewel ze trekken het van de factuur af.
Bij Action heb je deze in vrij grote plastic pot met een gele deksel, volgens mij rond een euro. Allemaal dezelfde neutrale smaak
Hij moest idd voor de verandering naar PostNL. Iedereen bedankt voor het meedenken!

Weet iemand hoe dit soort metaal wordt genoemd? Ik vind geen goede term via google 
Draadrek?
Bedankt voor het meedenken! Dan vind je inderdaad dit soort rekjes, maar ik zoek meer specifiek naar de naam van het materiaal dat er voor gebruikt wordt!
Metaalgaas/gaasplaat
Dankje!!!
heeft iemand wellicht een tip voor mooie (niet al te dure) droogbloemen? 
Ik ben blij met mijn bossen van beauquet, zijn na anderhalf jaar nog steeds mooi!
Jaa lijkt erop, maar deze hebben een sour cream smaak. Misschien toch eens vragen aan de eigenaar 
Ik heb vanmiddag veel bij Kwantum en Casa gezien.
o wow aan die winkels had ik nog niet eens gedacht. Hebben die ook complete bossen?
@loviedovie ooo super bedankt voor deze tip! Boeket Geer staat nu in mijn lijstje <3
Ja! Beide winkels.
Hema heeft geloof ik ook.
Misschien lijken deze erop!
Vind ik echt suuuperlekker
Oh thanks voor de tip!
Ik snap nietsss van pensioenen. Ik heb t/m mijn 34ste heel weinig verdient (wel altijd gewerkt vanaf mijn 16de) en nu verdien ik prima. Als ik met pensioen ga, is dat dan een gemiddelde van al je werkzame jaren? Of is het gebaseerd op het salaris wat je verdiende vlak voor je pensioen?
Je kan op www.mijnpensioenoverzicht.nl met je DigiD inloggen en kijken wat de verwachte uitkering is van je opgebouwde pensioenen.
Het is het allebei niet, volgens mij zit het zo:
Per werkgever en per jaar bouw je pensioen op naar rato van hoeveel je werkt. Dus ook bij je bijbaantjes waar je alleen in de zomer 4 weken werkte bouw je pensioen op, maar dat ene bijbaantje in 2008 leidt dan bijv tot een pensioenopbouw van 25 euro per jaar vanaf je pensioenleeftijd, oftewel vrijwel niks.
En je âgrote mensen-baanâ vanaf je 34e zal dus voornamelijk je pensioenopbouw bepalen, met wat extra âkleinigheidjesâ van andere baantjes die je daarvoor had (als die werkgevers tenminste wat deden aan pensioenafdracht).