Durf te vragen #5

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Ruiken droogbloemen heel erg? Ik heb een tijd geleden samen met mn vader wat bloemen gedroogd, ja ik had hem daarbij nodig want ik heb geen geduld en liet het bij mn ouders liggen. Werkte goed,mooi resultaat en geen geur. Ik heb droogbloemen besteld en ja stinken wil ik het niet noemen maar ufff. Dus misschien de combinatie van verschillende bloemen? Beetje potpourri achtig wat ik zelf echt walgelijk vind. En misschien @Lula weet jij wat dat kan zijn die geur? Of is er misschien dan iets opgespoten?

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik heb de Sony al een paar jaar en geen enkele klacht daarover. Vond 'm zelf fijner zitten dan Bose, zou ze even uitproberen!

Ik heb zowel zelf gedroogde bloemen als gekochte droogbloemen en ze zijn allemaal geurloos. Wellicht dat er inderdaad iets op gespoten is?

2 likes

Ik verlaat mijn werkplek. Iemand een idee wat ik behalve taart kan achterlaten? Ik heb het daar echt heel leuk gehad.

1 like

Koektrommel, pot snoep

1 like

Nee dat zijn 2 verschillende forummers hehe

1 like

Hahaha twee verschillende forummers, die elkaar wel goed kennen en beide vegan zijn!

3 likes

Ik haal altijd @Sjern en @Solsikke door elkaar :joy: Maar dit is idd ook een goede verwarring

4 likes

Ik heb deze ketting: Ketting Refined Katja 50 cm nu drie jaar en een paar maanden (gekocht in augustus 2018 bij de plaatselijke juwelier). Een paar weken geleden brak de ketting precies op het punt waar het aan een balletje vastzit. Dat heb ik bij die juwelier laten repareren, kostte 25 euro dus dat is te overzien. Nu breekt net alweer de ketting op een punt bij een balletje, maar wel een ander balletje dan de vorige keer.
Vrijdag ga ik ermee terug maar eigenlijk ben ik best boos/teleurgesteld. Het is natuurlijk geen topsegment voor de juwelier, maar ik vind het een behoorlijk prijzige ketting en je mag toch wel verwachten dat hij langer dan 3 jaar meegaat? Zelfs zinzi spul blijft beter.

Ik draag de ketting niet eens dagelijks, zou zeggen max 1-2x per week en nu met corona soms weken niet ivm thuiswerken. Verder spuit ik er geen parfum op en douche en slaap ik er niet mee etcetera.

Ik wil sowieso zeggen tegen de juwelier dat dit niet de kwaliteit is die ik van hem gewend ben, maar is het ook redelijk dat ik wil dat hij ditmaal de reparatie betaalt?

Ik zou buddha to buddha gewoon mailen

5 likes

Ik zou dit gewoon vertellen aan de juwelier, voor haar/hem ook goed om te weten en vaak hebben ze wel contact met iemand van inkoop ofzo, zijn misschien wat kortere lijntjes dan zelf met het merk mailen.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiƫle kortingscode- en (spaar)actietopic

Is er hier toevallig iemand die bezorgklant is van de Sligro en voor mij een prijs zou kunnen checken? Ik heb wel een klantenkaart maar kan niet inloggen op de website dus ik kan ook geen prijzen zien ):

Ik ben geen bezorgklant maar kan volgens mij wel prijzen zien met mijn account. Wat wil je weten?

1 like

Oh wat chill! De prijs van een Magimix blender haha :grin:

1 like

Ah superfijn, dankjewel!!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Series & Netflix #4