Durf te vragen #5

Ik zit er nu voor de 2e keer in! Ik zou zeker dit bad aanschaffen (2 persoonsopblaas bad van de Kruidvat)

Groot zat voor 2 normale mensen

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

Ongevraagde reactie, maar deze blender is echt heel fijn haha

2 likes

Ik zag vorige week bij Sligro de lichtblauwe powerblender van magimix in de aanbieding voor 139! Ik wilde hem zelf bijna kopen, maar heb de zwarte al en vond twee blenders toch net iets te overdreven :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Jaa mijn skere blender is laatst kapot gegaan dus besloten maar een keer te investeren! En toen zag ik dat de Sligro ze ook had dus ik dacht dat scheelt misschien nog wat :ok_hand:t2:

@Alicante omg wat chill! Ik heb zaterdag tijd om te gaan dus hoop dat dat dan ook nog is! Maar anders is 189 nog altijd iets goedkoper dan in andere winkels (:

De blauwe is nu op de site niet (meer) in de aanbieding zie ik. Kun je de btw terug krijgen met jouw bedrijf? Mocht dat niet zo zijn is deze van de Bijenkorf ook goed geprijsd:

https://www.debijenkorf.nl/magimix-power-blender-1-8-liter-6803090059-680309005900000?gclid=Cj0KCQiA5OuNBhCRARIsACgaiqUkUEaljV0yiYWpIgmtLH9eoAQIO0FFeZ1T_EkhYUrJPsZVFKZivqEaAgpREALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Ah jammer! Ik denk niet dat ik het kan verantwoorden als bedrijfsaankoop ben ik bang, was anders wel een goeie geweest ja!

Edit: ik bedenk me nu dat Sligro prijzen natuurlijk ex BTW zijn of niet? Dan ben ik daar denk ik duurder uit dan bij de Bijenkorf :sweat_smile:

1 like

Jaa daarom ook mijn vraag inderdaad! Er komt nog 21% op bij de Sligro, dus dan is de Bijenkorf goedkoper.

1 like

Ja lekker suf weer van me hahaha, helemaal niet aan gedacht dat dat ex zou zijn. Dan ga ik gewoon lekker naar de Bijenkorf inderdaad :’)

3 likes

Je zou ook nog even op amazon de kunnen kijken als je hem niet fysiek wilt kopen. Daar zijn huishoudelijke apparaten vaak een stuk goedkoper.

1 like

Thanks! Deze specifieke is niet goedkoper op Amazon zie ik, maar had goed gekund inderdaad (:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Koffie is leven

Wat zijn nog leuke en betaalbare webshops met allerlei kleine spulletjes zoals opbergers, decoratie, potjes, andere prullaria zoals Hema, Arket, etc.?

1 like

Dille & Kamille, Søstrene Grene?

2 likes

Casa!

1 like

Mijn broertje wil voor kerst graag verzorgingsproducten met aloë vera. Iemand aanrader? Bij voorkeur iets wat ik in een fysieke winkel kan kopen.

Aruba Aloe, vroeger was er een fysieke winkel in Amsterdam maar geen idee of die nog bestaat.

3 likes

Bij de Tuinen hebben ze daar volgens mij wel veel van

1 like

M’n vriend heeft een dagcreme met Aloë van de Action, haha maar misschien niet helemaal wat je zoekt, heb ook het gevoel dat het niets doet, toen ik het zelf probeerde.

Die gel is wel echt goed. Neppe Nature Republic, maar dan zonder parfum.

1 like