wow ik ging ze even opzoeken maar die zijn duur
wel mooi maar jeetje 30 euro voor een boodschappentas
Als ik een spoordeelwinkel kaartje koop om te shoppen in Bataviastad, maar gewoon uitstap in Utrecht om daar de hele dag te chillen
zorgt dat niet voor reisissues toch? Enige route vanuit deze uithoek naar Lelystad is sws via Utrecht (en dat kaartje is echt 15 euro goedkoper dan een gewoon kaartje 🥲)
Neuh dat boeit echt niemand
Je mag je reis altijd onderbreken!
@Fukaeri
En als ze wel stuk gaan worden de shopping bags kosteloos gerepareerd!
Helaas gaat dat niet op voor de bumbags
Ik zou even de voorwaarden nakijken, ik weet het niet meer zeker voor Nederlandse treinkaartjes uit de Spoordeelwinkel maar soms moet je echt naar je eindbestemming reizen om ook voor retour een geldig kaartje te hebben. Als er niet in staat dat je tot je eindbestemming moet reizen voor je de terugreis kan maken denk ik dat het gewoon kan.
Het is ook gewoon een papier dat je uit moet printen. Mijn beginstation heeft bijv ook geen poortjes om in te checken, geen idee of Lelystad dat heeft (Utrecht uiteraard wel)
Ik denk dat ze veel hebben geoefend met zo veilig mogelijk vallen, en volgens mij is ijs minder hard dan bijvoorbeeld steen.
Waarom haal je niet gewoon zo’n grote shopper die ze in elke supermarkt verkopen voor 2 euro? Ik doe daar jaren mee… en ze passen ook om je bovenarm en fietsstuur.
@Aloha ik heb dat ook eens gedaan, volgens mij met 3 weken en dat is allemaal goed gegaan! Heb nooit bultjes of zulk soort dingen gehad bij m’n helix
Ik heb best wel lang last gehad van mijn helix, was lang gevoelig. Ik zou het denk ik niet aandurven
Doe ik wel vaker, zolang Utrecht maar op de logische route tussen je startpunt en eindpunt ligt (en terugreis). De poortjes gaan wel open als je op t juiste traject zit, dus t gaat er vooral om dat het voor de conducteur ook logisch is dat jij in die trein zit. Zit alleen vaak wel een ‘je mag pas reizen na de spits’ op, dus kijk wel even naar je tijden.
Is idd buiten de spits! En om in Lelystad te komen zou ik sws over Utrecht moeten (IC naar Amsterdam vanuit het verre Zuiden) dus dan komt dat wel goed
. Thanks!
Ik vind de hengsels van deze tassen altijd heel erg in mijn handen snijden! Bij een jute tas heb je veel dikkere hengels zodat je de tas fijner vast hebt.
@Mexi dank voor de tip! Ik vind ze leuk maar wel erg prijzig.
Ik ben onwijs fan van die nettentasjes van AH. Past mega veel in en kan lekker om je schouder! Niet elke AH verkoopt ze altijd maar zie dat H&M soortgelijk iets verkoopt
Ik vind deze tassen echt zo fijn! Itt de big shoppers vd ah zijn ze nog nooit doorgescheurd, er kan veel in en ze blijven prettig dragen!
Hier in de buurt vind ik dus geen enkele stoffen of jute tas meer in de supermarkten, alleen maar grote plastic shoppers of de “gewone” plastic tas
.
Nu je het zegt, hier is die ook al een tijd niet meer bij de appie te krijgen.
Mss iemand hier die 'm wegdoet?
Albert Heijn canvas biologisch katoen schoudertas 15x40x40
€ 1,50
Of deze persoon contacten haha.
Haha thanks! Het liefste wil ik zo’n jute tas omdat de onderkant daar plat is en ik dan heel goed tetris kan spelen met dd boodschappen.

Hier heb ik echt ruim 4 jaar minstens 3x per week boodschappen mee gedaan. Alleen hij is nu wel op, gescheurd en er knalde van de week een blikje fanta in open.
Ooh die heb ik denk ik nog wel liggen, zal ff kijken. Vind dat echt vieze ondingen haha.
Heb je een Boni in de buurt? Die verkoopt ze hier!
