Durf te vragen #5

Wat vond je minder aan de 45? Mijn 35II wordt slechter, dus ik wilde hem binnenkort upgraden.

Ik gebruik m’n koptelefoon veel buiten en met de noise cancelling uit was er zo’n heftige ruis dat ik m’n muziek niet hoorde. Met de noise cancelling aan was dat minder, maarja dat vind ik niet zo veilig buiten.
Heb de 45 dus aan m’n man gegeven en zelf weer de 35 gekocht (ik had de 45 gekregen nadat ik m’n 35 had laten repareren en dat niet ging)

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Waar kan ik telefoonhoesjes van mooie kwaliteit voor Samsung vinden? Ik vind de hoesjes van Nudient erg mooi maar daar is niet zo veel keuze voor mijn type telefoon.

1 like

Ik heb mijne van Burga, vind ze heel fijn en stevig.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Zowel mijn moeder als ik hebben geen contact meer met mn broer (hij niet met ons). Weten ook niet waar hij momenteel woont ofzo. Stel hij gaat dood, komen wij dit dan te weten? Zijn wij erfgenamen als hij niks geregeld heeft. Hij heeft denk ik geen kinderen.

Misschien raar maar soms denk ik ja als ie dood in de goot ligt, komen wij t dan uberhaupt te weten.

1 like

Toevallig een paar maanden terug zo’n situatie meegemaakt via het werk, man die geen contact meer had met zijn kinderen en er waren geen contactgegevens bekend, het ziekenhuis vroeg ons (thuiszorg) hiernaar, maar wij wisten dus niets. Uiteindelijk heeft toen politie de dochter op de hoogte gebracht.

2 likes

Iemand ervaring met MyMuesli? Wil zo’n beker 2 go bestellen en wat lekkere mixen maar weet nie welke aanraders zijn?

Ik heb dit in mijn directe omgeving meegemaakt. Ruim 20 jaar geen contact geweest en toen stond er politie op de stoep.

Oh toch wel dan. Nou dan leeft ie momenteel waarschijnlijk nog. Zou denken als iemand wel contacten in de omgeving hebt die alles eventueel regelen dat familie dan verder niet verwittigd wordt.

Als je er wat geld voor over hebt misschien deze? Oliebollenquiz 2021 | Eindejaarsquiz 2021 - Let's Quiz

2 likes

Op spotify heb je er een die gratis is

1 like

Dat heb ik een keer meegemaakt, toen kwam de politie het vertellen.

Cinnamon snowman en de cheesecake vond ik het echt lekker! Berry white choc is ook een aanrader :smiley:

Er zijn veel pubquizes gemaakt op het forum, je kan daar ook vragen van pakken!

1 like

Sommige jumbos verkopen dat ook. Hoef je niet 3 maanden te wachten tot het aankomt

1 like

Op Kahoot vind je leuke die gratis zijn en over 2021 gaan!

Weet iemand of de producten van Lush ook in een bubbelbad kunnen, zonder de leidingen te beschadigen?
Ik zoek mij een ongeluk maar kan het niet vinden?

1 like

Vaak niet, en een bubblebar al helemaal niet! Heb dat als kind 1x mogen doen van mijn vader en echt de hele badkamer zat onder de bubbels. Beste jeugdherinnering ooit maar niet aan te raden als je het zelf moet opruimen :joy:

13 likes