Durf te vragen #5

Vaak niet, en een bubblebar al helemaal niet! Heb dat als kind 1x mogen doen van mijn vader en echt de hele badkamer zat onder de bubbels. Beste jeugdherinnering ooit maar niet aan te raden als je het zelf moet opruimen :joy:

13 likes

Zag op facebook een berichtje voorbij komen van iemand met een grote voorraad uit de sale.
Kreeg zo’n zin in ook lekker bathbombs in mijn bad gooien. Haha ik kon de winkel bijna ruiken zelfs.

1 like

Mijn opa en oma hebben een bubbelbad en ik heb heel vaak bruis en bubbelbad van lush gebruikt! Alleen even opletten als ze grote stukje hebben.

1 like

Was het nou al een jaar geleden dat je zo’n lush tas kon bestellen in de sale?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: YouTube aanraders

Ja!

Je huis verhuren op airbnb of waar dan ook als je bv vaak weg bent.

1 like

Jemig, oke dit jaar is echt snel gegaan :joy:

Politie zoekt de nabestaande dan op. Vragen dan ook of jullie de kosten willen dragen voor uitvaart etc en de eventuele schulden of juist een erfenis. Dat weet je dan in dit geval niet van te voren. Ik ken genoeg casussen vanuit het zkh dat een familielid dan weigert om te komen op te draven om afscheid te nemen omdat ze dan vast zitten aan her geregel.

2 likes

Oh bah. Dat zijn ook echt wel dingen om over na te denken. Ben 99% zeker dat er schulden zijn, sowieso studieschuld.

Duo studieschuld vervalt bij iemands overlijden

2 likes

Oh dat scheelt. Maar ja verder ook nul idee hoe hij leeft oid. Laatste keer dat ik m sprak na t overlijden van mn vader (4 hamsters geleden) ging t niet top met m. Nou hopelijk zijn dit zorgen voor later.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #33

Ik heb het niet gezien maar meestal zijn dat sterretjes en knalerwten en trektouwtjes toch? Ik vond dat echt wel leuk altijd haha, trektouwtjes en knalerwten geven alleen een knal, maar die touwtjes zijn op een bepaalde manier wel spannend ofzo omdat je ze in je hand houdt en als je keukenpapier hebt kan je een hele grote knalerwt maken door al die kleintjes open te maken haha. Niet spectaculair allemaal maar wel gewoon leuk om een beetje mee te klieren. En sterretjes zijn altijd leuk!

2 likes

Helaas heb ik ervaring met deze situatie (alleen dan mijn oom, niet mijn broer).

Je krijgt dan inderdaad de vraag of je de erfenis accepteert of niet, of je afstand neemt of niet.
Wij hebben gekozen voor beneficiar aanvaarden. Dat betekend dat eerst alle schuldeisers hun schuld mogen komen innen en wij kregen wat er overbleef.
Als je hier meer over wilt weten, stuur gerust een berichtje! Ik wil hier niet te veel uitwijden, gezien mogeljike bekendheid.

3 likes

Trektouwtjes vind ik doodeng

Sterretjes zijn leuk

2 likes

Weet iemand of je de oudejaarsconference van NPO 1 op NPO live kunt zien?

1 like

Weet iemand of een familielid je adres kan opvragen bij de gemeente en dit dan ook krijgt? Ik probeer te achterhalen hoe iemand mn adres heeft gekregen zonder dat ik dit wil (en hoogstwaarschijnlijk niet van mensen die het hebben).

Oké echt een domme vraag dit waarschijnlijk… maar ik heb een week geleden een spitskool besteld die nog steeds ongebruikt in de koelkast ligt. Kan ik die vandaag gewoon eten als ie er goed uitziet?