Durf te vragen #5

Oh, ik dacht te hebben gelezen dat het op puisten ook werkt.

@Yzile thanks, ik ga de salycilzuur van Limoen maar eens opzoeken dan, haha.

Die witregel na enter heeft te maken met de instellingen van je alinea’s. Na een enter wordt een nieuwe alinea gestart, dus een witregel.

Misschien dat die alinea-instellingen je helpen:

3 likes

Is er iemand goed in bewerken? Ik heb 2 foto’s en bij beide heb ik witte randen op mijn lippenstift die ik weg wil hebben en bij 1 ervan is de lichtinval op mijn neus heel lelijk, ik weet niet of dat qua licht te fixen is? Als iemand denkt dat ie t kan dm ik foto’s wel even!

Als dat met lichtinval op neus te lastig is dan graag die lippenstift, ik heb het geprobeerd met een app maar dat kan alleen gefixt worden door een andere lippenstift er op te bewerken en dat zie ik echt en vind ik niet mooi 🥲

Hoop dat dit een oké topic is, kon geen foto bewerk topics vinden ofzo.

@Soy.peor :wink:

2 likes

Ja stuur maar ik kijk even of ik t kan fixen

4 likes

Sorry maar ik kan nu niet anders dan voor me zien dat je met paint gaat rondkliederen

14 likes

Hahahahahahahahaahaaa.

Nee ik heb haar op een veenmol geplakt

7 likes

Een hele tijd geleden raadde iemand hier het boek Atlas van de Wereldgeschiedenis aan en dat was een grote hit bij de ontvanger. Nu zoek ik weer zoiets, iets met kaarten of iets met Nederlandse geschiedenis of iets in die richting. Mag ook veel tekst zijn.
Normaal zou ik lekker naar de boekenwinkel gaan om rond te kijken maar dat is nu lastig. Dus wellicht zitten hier geschiedenislovers.

1 like

Misschien een speciale uitgave van de Bosatlas? Daar heb je allerlei geschiedenis thema’s van volgens mij.

Die is net te duur, ik zoek iets van 30/40 euro! Was wel handig geweest om er bij te vermelden.

Ik heb deze, is misschien iets meer beige, maar ze hebben verschillende modellen op de website.

1 like

Ik heb dit ooit gezien in een vakantiehuis en dit kwam van termieten, die zien er ook een beetje als mieren uit. Komt het uit het plafond?

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Heeft iemand wel eens besteld bij perfume.deal.24? Echt een stuk goedkoper waardoor ik twijfel of het legit is…

Weet iemand via welke website je ook alweer Sissy boy banken goedkoper kan krijgen? Volgens mij zijn zij het bedrijf dat de banken produceren

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Wat zou er gebeuren als je moet evacueren vanwege overstromingen terwijl je corona hebt?

2 likes

In Maastricht hebben ze een aparte opvanglocatie geregeld voor mensen die besmet zijn. Of deze personen in een aparte ruimte opvangen, in sporthallen in een kleedkamer bijvoorbeeld.

2 likes

13 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Klussen in huis-topic

Is Duitsland echt zo streng met hun mondmaskers? Zo ja, kan ik de FFP2 maskers gewoon bij de Kruidvat halen?