Er was een DHL pakketje van “mij” bezorgd bij de buren. Ik heb net het pakketje aangenomen. Staat er een heel ander adres op? De straatnaam lijkt enigszins op mijn straatnaam en het huisnummer komt wel overeen. Net even op google maps gekeken maar het is nog 15 minuten lopen naar dat adres ook. Wat zouden jullie met dat pakketje doen? Ik weiger hem ergens om hem daar af te leveren. Loop ik als een pakketbezorger te sjouwen met dat pakket en dan kan het ook zijn dat ze niet thuis zijn.
Misschien kan je diegene vinden op social media en een berichtje sturen dat het bij jou ligt en ze het kunnen komen ophalen?
Wow goede! Helemaal niet aan gedacht.
Misschien staat er een telefoonnr op? Zo werd ik een keer gebeld dat m’n pakketje ergens was geleverd op 10 min fietsen van mij. Was toen echt blij dat ze me hadden gebeld want anders had ik nooit geweten waar het was
Heeft iemand ervaring met kleurlenzen (op sterkte)? En dan met name die je oogkleur versterken/accentueren en niet zo zeer van die gekleurde schijven/vampier achtige feestjes lenzen haha
Heeft iemand ervaring met het zelf inschakelen van een incassobureau, zo ja welke en raad je deze aan ?
Deze
of
deze?
Dit vond ik echt super interessant om te zien hahahaha: Ik Werkte 1 Weekend bij UberEats en Verdiende €___ (in Amsterdam) - YouTube en beantwoord ook je vraag
Superleuk om te zien dit! Ook die van thuisbezorgd. Lijkt me best leuk (maar ook zwaar) om zo af en toe te doen. Lekkere bonding-momenten met andere bezorgers ook haha.
Kan je als burger ook een overtreding van een voorwaardelijke invrijheidstelling melden en hoe kan dit? Of moet er eerst een uitspraak van een rechter zijn geweest over het nieuwe strafbare feit
Ik zou de politie bellen op 0900-8844!
Willen jullie aub de zoekfunctie even gebruiken voordat je iedere willekeurige vraag hier stelt? Er zijn genoeg topics waar de meeste vragen onder vallen en dat houdt dit topic overzichtelijker.
Je mag me hierover PB’en als je wilt!
Weet iemand toevallig of je zelf een klaagschrift kan indienen of moet dit echt door een advocaat? Gaat om een invordering van een rijbewijs.