Durf te vragen #5

Face to face?

4 likes

Hier dacht ik ook aan, maar voor mijn gevoel leest “fysiek contact” als dat je diegene hebt aangeraakt, of niet? :thinking:

@FrauHelga Oja dat kan ook nog, dank je!

4 likes

Ik zou zeggen ja in persoon gesproken ?

3 likes

Je kunt ook het retouradres met antwoordnummer van H&M met de hand op je pakket schrijven en dat wegbrengen naar een bemand pakketpunt van DHL. Waarschijnlijk kan PostNL ook, meestal maakt het niet uit met welke maatschappij je retourneert maar je zou het nog even aan de klantenservice kunnen vragen. Bij mij sturen ze vaak geen labels mee en de klantenservice zei dat die handgeschreven adressen ook gewoon oké zijn.

2 likes

In persoon

1 like

Oh top dankjewel. :slight_smile:

2 likes

Ik had dit recentelijk ook een keer met H&M en toen heeft de eigenaresse van de dierenwinkel (pakketpunt) er gewoon een nieuwe track & trace sticker opgeplakt en hoefde niks te betalen. Wel in een dorp en kom al lang bij die dierenwinkel dus misschien is het geen normale gang van zaken haha

1 like

Ik had dit laatst ook en toen bleek dat ie naar Postnl moest, daar deed ie het toen wel. Maar weet niet of dat bij jou ook het geval is natuurlijk!

1 like

Oh wat gek want normaal breng ik hem altijd naar een DHL punt. Maar kan het proberen!

1 like

Bij mij moet H&M ook altijd via Post NL

6 likes

Hoe heten deze zoutjes en waar kan ik ze kopen? Ik kreeg ze in een thuiskookpakket

Je kan de shirtjes ook gewoon naar een H&M winkel brengen en dan krijg je je geld op dezelfde wijze terug als je hebt betaald, oftewel ze trekken het van de factuur af.

2 likes

Ja dat zijn ze @charlotx

2 likes

Bij Action heb je deze in vrij grote plastic pot met een gele deksel, volgens mij rond een euro. Allemaal dezelfde neutrale smaak

2 likes

Hij moest idd voor de verandering naar PostNL. Iedereen bedankt voor het meedenken!

1 like

image

Weet iemand hoe dit soort metaal wordt genoemd? Ik vind geen goede term via google :expressionless:

1 like

Draadrek?

2 likes

Bedankt voor het meedenken! Dan vind je inderdaad dit soort rekjes, maar ik zoek meer specifiek naar de naam van het materiaal dat er voor gebruikt wordt!

3 likes

Metaalgaas/gaasplaat

1 like

Dankje!!!

1 like