Is dat hetzelfde als een bezwaar indienen? Kan je (in NL) prima zelf doen, zou dan wel even googelen naar een voorbeeld zodat je het juiste erin zet.
Bussel united, Pony People, Inclusicards.
Zo uit mijn hoofd Ninamaakt, studio inktvis en studio schatkist.
Zoiets! Je kan in uitzonderingen je rijbewijs terug krijgen als je bijvoorbeeld niet op je werk kan komen. Dat moet je wel aantonen dan.
@Rosie Thanks!!
Studio Kuukeluus, Carmens tekentafel, Alijt, Stokwolf
The Lemonbird
Zit hier toevallig een orthopedagoog die ik iets werkgerelateerds mag vragen via dm?
Ja die zoek ik ook! Zit momenteel in de auto steeds diep adem te halen en dan na langzaam uitblazen even adem vasthouden. Helpt wel iets
Ik wil iets verkopen (> âŹ550,-) via Vinted aan iemand in Frankrijk, en zij vraagt nu wat veiligste verzend optie is. Ik heb maar een keer eerder iets verkocht via Vinted, aan iemand in Nederland, dus ik weet niet wat de beste optie is. Heeft iemand een idee, of maakt het niet veel uit?
Hmm ik zou even kijken per pakketdienst wie welke verzekering biedt en of je evt een extra verzekering kan afsluiten. DHL heb ik een paar slechte ervaringen mee, bij mondial relay is het altijd goed gegaan (stuk of 15-20 pakketjes, maar nooit iets heel duurs)
Ik had 3 tshirtjes gekocht op betaling bij de H&M omdat ik wist dat 1 terug zou gaan. Maar bij het DHL punt pakt de scanner die label niet. Als ik hem nu naar de winkel breng kan dat dan wel? En krijg ik dan een cadeaukaart ofzo? Want ik had dus eigenlijk bedacht dat ik maar 30 euro kwijt zou zijn maar ben bang dat ik nu verplicht alsnog meer bij de H&M moet kopen.
Ik heb het geprobeerd te zoeken maar het lukt niet, mocht iemand wel de juiste plaats weten voor deze vraag pls verwijs me door
Is er iemand met een kennis of familielid die MS heeft? (En daar wat vragen over wil beantwoorden) Ik heb dus geen vragen over de ziekte zelf.
Ik heb echt even een error. Hoe zouden jullie dit verwoorden?
"Heb je vandaag contact gehad met persoon X?
- Nee
- Ja, via Whatsapp, videobellen, social media, enz.
- Ja, in het echt"
âIn het echtâ lijkt me niet de goede bewoording maar ik kom er gewoon niet op wat het dan wel moet zijn. Ik had al gegoogled op âwat is het tegenovergestelde van digitaalâ maar dan krijg je als antwoord âanaloogâ. Dat werkt ook niet in deze context. Iemand met meer dan 3 hersencellen die een beter idee heeft?
Face to face?
Hier dacht ik ook aan, maar voor mijn gevoel leest âfysiek contactâ als dat je diegene hebt aangeraakt, of niet?
@FrauHelga Oja dat kan ook nog, dank je!
Ik zou zeggen ja in persoon gesproken ?
Je kunt ook het retouradres met antwoordnummer van H&M met de hand op je pakket schrijven en dat wegbrengen naar een bemand pakketpunt van DHL. Waarschijnlijk kan PostNL ook, meestal maakt het niet uit met welke maatschappij je retourneert maar je zou het nog even aan de klantenservice kunnen vragen. Bij mij sturen ze vaak geen labels mee en de klantenservice zei dat die handgeschreven adressen ook gewoon oké zijn.
In persoon