Achteraf. Samen met feedback geven. Zo’n schermpje komt als je bestelling bezorgd is.
Ik heb voor m’n zomervakantie al wat aanbetalingen moeten doen, waardoor m’n creditcard voor ongeveer 500 euro belast is. M’n creditcard zit bij ING en m’n lopende rekening ook. Nu is er 3 maart een aflossing geregistreerd bij m’n creditcard gedeelte in de app, maar t is niet van m’n lopende rekening of spaarrekeningen afgegaan. Hoe is die aflossing gegaan dan? Waar komt dat geld vandaan? ![]()
![]()
![]()
Duurt altijd een paar dagen bij mij voordat dat zichtbaar is op mijn lopende rekening, zal er maandag wel af zijn
Sgat hier nemen ze autisten voor aan. Dat weet je toch?
Boekingen op m’n creditcard worden bij mij altijd pas aan het eind van de maand verrekend met m’n lopende rekening
Ze schrijven dat begin april af! Meestal rond de 5e van de maand, zo krijg je maar 1 creditcard afschrift per maand. (Ik zit ook bij de ing)
De hotels zijn 15 en 16 februari op m’n kaart geregistreerd, 3 maart is de aflossing geregistreerd en dan wordt 't dus begin april pas echt afgeschreven?
Oh ik dacht dat je bedoelde dat er begin maart iets van je creditcard is afgeschreven! Maar dan zal de afschrijving van je rekening maandag gebeuren. Bij mij staat er voor maart ook al een aflossing op mijn creditcard en die is nog niet van mijn rekening afgeschreven inderdaad. Daar zit een paar dagen tussen.
Dat verschilt per bank. Bij Rabo wordt bij mij tussen ± de 22e t/m de 22e bijgehouden en dan wordt het op de 27e ofzo echt van mijn rekening afgeschreven. En dat is dan een paar dagen daarvoor al te zien op het CC afschrift.
Oh je hebt gelijk zie ik, ik bedacht me opeens dat die functie vooruit kijken er ook is
daar staat idd 7 maart.
Waar kan ik solliciteren?
Ken je So Clever? Die hebben veel voorraadkast organizers.
Action
Action heeft soms van die doorzichtige bakjes in div vormen/maten voor in de koelkast. Ik weet niet hoe diep je lades zijn, maar wellicht heb je daar iets aan
@Shadina @LaPetiteRobeNoire als je Duitsland selecteert staat er dat ze ook naar Nederland verzenden!
De website is dan alleen wel in het Duits
Deze heb ik van Action:
https://thedutchbeautyblog.nl/2019/12/07/opbergen-action-clear-color-organizer/
(Niet mijn blog haha) volgens mij heb ik deze een tijdje geleden nog gezien in de winkel
Ik heb het ook zo via de Duitse website gedaan, super tevreden mee en geweldige kwaliteit!
Is het zo dat een kamer stoffiger word als je open kasten hebt? Ja toch? Wij hebben open pax kasten met onze kleding en op die kamer staat ook mijn kaptafel en die word zo snel stoffig. Word er gestoord van
Ja, zowel met kleding als boeken. ik kan zelf geen open kasten hebben ivm stofallergie