Durf te vragen #5

Ja wasbaar mag niet maar van die blauwe wegwerp van primark/tankstation/ako enz mogen wel

1 like

Internet verward me, want als ik echt de FFP Google dan is dat heel anders dan wat we in de zorg gebruiken.

Ik ben nu in Berlijn en de meeste mensen hebben wel gewoon een FFP2-masker op, maar zie ook wel regelmatig die wegwerp maskers voorbij komen die wij in Nederland ook hebben. Alleen geen/nauwelijks stoffen mondkapjes.

Geen idee alleen hoe het op andere plekken is. Hier heb ik sowieso nog niemand aangesproken zien worden op zo’n gewoon wegwerp masker. Maar als je nog FFP2 kan vinden, zou ik ze gewoon kopen voor de zekerheid.

Gewoon deze zie ik het meeste idd

1 like

Ik was dinsdag nog in Duitsland en toen hadden de meeste die dingen van kruidvat op.

1 like

Ik heb een tijdje zo’n stick van mineraal zout gebruikt en dat werkte wel goed

2 likes

Ben ik erg fan van!
Weet alleen niet of het qua ingrediënten voldoet;

Zuiveringszout, maiszetmeel, biologische shea boter, biologische kokosolie, koolzaadwas, vitamine e & zonnebloemolie.

1 like

Die van nuud ben ik heel tevreden over! Echt totaal geen zweetgeur meer ermee

1 like

Oke mn telefoon luistert me echt af. Mn moeder zocht spiegels voor dr fiets? En ik krijg net reclame ervan? Terwijl ik heb t niet opgezocht. Kan dat ook als je op dezelfde wifi zit? Hoe de fuck werkt dit :joy:

Ja, dat gebeurt idd

Ik gebruik al jaren de roller van Urtekram en ben daar heel tevreden over. Ze hebben meerdere geuren (kokos, lime…)

1 like

Dit is er wel een duidelijk filmpje over: https://www.youtube.com/watch?v=_imCdgrxp7Q&feature=emb_title. Je telefoon luistert je niet af, maar weet wel bij welke andere telefoons en apparaten je vaak in de buurt bent en aan wie je bijvoorbeeld vaak appjes stuurt, dus krijg je inderdaad vaak advertenties over dingen die je vrienden of familie hebben opgezocht.

1 like

Ik krijg dat ook nog steeds van mensen die ik vroeger op msn had, als je het antwoord weet plzzzz let me know want ik kan ook geen manier vinden om dat uit te zetten

3 likes

Volgensmij komt dat vanuit je agenda. Daar kun je de informatie over iemand zijn verjaardag weg gooien en dan krijg je ook geen herinneringsmail meer.

Het is een agenda item.

https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/all/verjaardag-oude-msn-contacten-uit-je-agendas/76ff7a47-70bb-4b90-b6ee-654f90c97b8f

@lisaanna @Luzarl
Meeste mensen hadden gewoon dezelfde maskers als ons op. Thanks dat jullie gister reageerde.
Zorgde echt voor minder stress.

3 likes

Even een volwassenmensen vraag op de zaterdagavond: heeft iemand een aanrader voor een goede/mooie pannenset? Budget denk ik Max. 200 , behalve als je met de ultieme tip komt.
We hebben al verschillende koekenpannen en een gietijzeren.
Nieuwe keuken+Over op inductie

BK pannen! En set maakt niet echt uit, alle pannen van dat merk zijn goed. Het enige is dat sommige moddelen meer richeltjes hebben war dan lastiger schoonmaken kan zijn. Zou mijn voorkeur niet hebben, maar ze zien er vaak wel mooi uit.

1 like

Pannen met een afgietsysteem. Mijn moeder had deze gekocht en heeft me helemaal overgehaald. Nooit meer dat geklooi met die deksel. Zelf heb ik er van BK

2 likes

Bedoel je dat ze het ook zingen of enkel de melodie die zo klinkt? Zelf moest ik aan de intro van Dansen aan Zee denken.

Ohh dan kan ik je niet helpen hahah. Dacht toen ik Bløf nog niet had gelezen aan Het regent Zonnestralen van Acda en de Munnik. Maar goed verkeerde artiesten haha