Durf te vragen #5

1 nummer selecteren en dan shift indrukken en met je muis klikken op het laatste nummer van de lijst die je wil selecteren, dan selecteert ie alles daartussen als het goed is

2 likes

Nee ook niet, wat stom! Ook niet als ik shift gebruik en los alle nummers aan klik.

2 likes

Wat gek! Dan weet ik 't ook niet, sorry

2 likes

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

3 likes

Zit je via je browser op spotify of heb je echt spotify gedownload op je pc? Via de web player gebeurt bij mij namelijk hetzelfde als bij jou, maar via de spotify app gedownload op m’n laptop lukt het mij wel met ctrl + a!

3 likes

Ah ja het is gelukt, dank je wel!

4 likes

Iemand een idee of er ergens een leuke actie loopt voor entree voor een Sauna?

1 like

Via de Appie? Dagje wellness | Albert Heijn | Ticketdeals

1 like

Bedankt voor je antwoord! Ik bekijk Zen River eens.

Ik was zelf voor corona uitbrak aan het denken om naar Kopan Monastery in Kathmandu te gaan, maar nu mede door corona zoek ik het liever dichterbij huis. Groningen klinkt ideaal.

1 like

Het is me gelukt door echt Spotify te downloaden op m’n computer! Bedankt voor het meedenken :relaxed:

3 likes

Thanks!! Waar ik heen wil dit erbij en scheelt echt veel geld.

3 likes

Ik heb zelf ook een kaartje daar gekocht haha. Veel plezier alvast!

3 likes

Ik ben ook even aan het Googlen, maar mann… dit is echt wel een bomen/bosding.

1 like

Ik zoek een drinkfles die groter is dan de standaard dopper, lekvrij en fijn in gebruik. Heeft iemand een aanrader?

Ik heb deze en die is erg fijn!

4 likes

Deze moet je hebben. 800 ml en het doorzichtige plastic blijft zo doorzichtig en helder ook nadat je m in de vaatwasser doet. Je kan de dop eraf draaien en goed schoonmaken en bijvullen en de tuut is tenminste wat groter.
Hij houdt ook lekker vast met kleine handen.

Edit: ik drink niet uit ondoorzichtige flessen. Dat kan ik niet. Mijn eisen waren ook onder andere dat ie doorzichtig was, groot, met 1 hand te openen, helemaal uit elkaar kan, groot drinkgat en vaatwasserbestendig.

4 likes

De 740ml versie van Larq

3 likes

Sigg

4 likes

Ik zie in mijn stad regelmatig politie te paard en vroeg me daarom af: Hebben politieagenten te paard een speciale functie? Ik bedoel, waar is het paard specifiek voor? Mij lijkt lopen of fietsen (of auto) veel fijner maar ik heb dan ook geen paard-ervaring of paard-kennis.

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Favoriete parfum