Durf te vragen #5

Ja dat weet ik! Echt een debiele gedachte ook maar van die diepvries tilapia iehhhhh oh en wilde zalm uit de vriezer moet verboden worden

1 like

Maar het komt toch sowieso uit de vriezer, wat is het verschil?

1 like

Ik vind het gewoon naar en niet lekker, en dat het ook zo hard is als je het uit de verpakking haalt vind ik echt heel naar
Heb er verder ook geen reden voor hahah

1 like

Was het vis uit de supermarkt vriezer? Want dan heeft de verpakking ook niet z’n werk gedaan als je het al ruikt zonder het eruit te halen. Ik zou het zeker melden bij de supermarkt, want geurloos en voedselveilig verpakken is een van de functies van een verpakking.

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Omdat de berichten naar het juiste topic zijn verplaatst. Dus fijn als je dat even wilt plaatsen in het andere topic @Woodkid

1 like

iemand vertelde een keer dat ze sushi/pokebowls had gemaakt voor mensen met diepvries zalm. dus ik van nooo man waarom zou je dat doen??? (maar volgens mij de rest ook, dus ik was niet de enige haha), maar ze bleef volhouden dat het gewoon lekker was.
echt blij dat ik daar niet at op dat moment :sob:

Ik ben aan het solliciteren naar een zomerschool om te helpen en alles wat me aanspreekt is in Amsterdam, kent iemand toevallig iemand die in de maand augustus iemand zoekt om op het huis oid te passen? :joy: Kleine kans maar ja. Of een betaalbare Airbnb?

Huizenoppassite.nl!

1 like

Dankje!! Ben meteen gaan rondneuzen.

Ik heb het idee dat diepvrieszalm ook altijd dunner is waardoor het veel sneller droog wordt. Ik heb wel eens dat ik verse zalm koop en dat invries en daar heb ik dat probleem niet bij, maar diepvriesvis waag ik me niet meer aan.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Heb jij een hobby?

Ik ga dit weekend naar Utrecht en heeft iemand tips om lekker te lunchen en dineren?

1 like

Er is een Utrecht topic, die staat helemaal vol met tips

2 likes

Oh sorry, wist ik niet :see_no_evil: thanks!

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik wil binnenkort een keer Indiaas bestellen bij een restaurant hier in de buurt dat goede beoordelingen heeft. Ik ben alleen niet zo bekend met de Indiase keuken. Wat zijn echte aanrader? Ik ben een hele makkelijke eter, alleen geen enorme vleeseter, dus vegetarisch mag zeker. Ik heb een tijdje een Nederlandse vlogger gevolgd die in India woonde en die zwoor bij paneer (?) maar is dat echt het lekkerst? Ik zoek tips!

Mijn favorieten zijn paneer pakora, paneer jalfrezi, chicken tikka, samosa’s en onion bhaji.
Meestal bestel ik meerdere kleine gerechten ipv één groot gerecht. Lekker verschillende soorten naanbrood er bij, heerlijk.

Indiase desserts vind ik minder lekker want die zijn me vaak net iets te zoet, maar met de voor- en bijgerechten kan ik me helemaal uitleven. :drooling_face:

5 likes

Als je van mango houdt, mango lassi is een heerlijk koude soort van mango smoothie

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)