Durf te vragen #5

Bakken met Beukers toevallig? Ik vond het gortdroog.

6 likes

Action? Daar koopt mijn vriend het altijd.

2 likes

MyProtein heeft meestal wel kleine probeerzakjes. En anders heeft de Action ook potten Whey die redelijk betaalbaar zijn.

3 likes

Haha gvrdm ja :sob:

2 likes

SORRY :sob: misschien valt het mee, haha! Smaken verschillen.

3 likes

Haha succes daarmee :sweat_smile: sommige recepten vallen wel mee, maar vooral niet te veel verwachten. Het smaakt iig nooit zoals de ‘echte’ versie met boter en suiker.

2 likes

Haha ik voel mij voorbaat al sad dat ik erin ben getrapt. Gelukkig staan er ook veel hartige gerechten in, en daar zit in ieder geval geen whey poeder in :joy:

Sorry hier nog een negatieve review. Inderdaad gortdroog allemaal. En niet echt lekker :roll_eyes:

1 like

Volgende keer vraag ik hier weer eerst ervaringen haha ellende

1 like

Bij myprotein kan je sowieso samples kopen en anders wil ik ook wel wat uit onze grote zakken scheppen en naar je opsturen voor gratis! Wij hebben beide smaken.
En ik vind recepten met whey over het algemeen best oké, zolang je maar niet denkt dat je de smaak van kh-rijk voedsel 1 op 1 kunt vervangen.

5 likes

Aaah wat lief :heart: dankjewel
Ik zal eerst eens kijken of ik het kan vinden vandaag!

En neee die illusie heb ik sowieso niet. Ik eet met mijn vriend soms glutenvrij mee dus ik ben al wel wat gewend en niet heel picky op mijn eten want in the end is het voor mij toch grotendeels functioneel😅 (en een slecht copingsmechanisme)

2 likes

Die zag ik laatst voorbij komen in het Verkooptopic, @Tubing verkoopt 10 paar geloof ik :sweat_smile:!

2 likes

Yes haha, ik had er een boel besteld vorig jaar maar er ging iets mis met retourneren waardoor ze weer geleverd werden :laughing:. Zijn er nog 9 over als je interesse hebt. Ze zijn wel echt fijn en best luxe in een mooie case. Heb er ook 2 gehouden haha.

1 like

Zijn de diffusers van geurwolkje en geld waard of is het hetzelfde als bv eentje van de action? En verspreid het voldoende geur in een middelgrote woonkamer?

1 like

Ik had er 1, maar vergelijkbaar met Action kwaliteit.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want enkel die van geurwolkje geprobeerd maar ik heb hem nu een maand of twee in huis en ben er zo blij mee! Vind het heerlijk tijdens thuiswerken en wil echt niet meer zonder. Denk dat het verspreiden van de geur erg afhangt van welke/hoeveel olietjes je gebruikt, ik vind het in ieder geval helemaal prima en gebruik afgewisseld olie van Action en geurwolkje zelf. Merk eigenlijk geen verschil.

2 likes

Is gewoon AliExpress volgens mij, maar dan hun merkje erop.

Ik heb er eentje al 2 jaar en de andere een half jaar (die nog maar weinig gedragen). Ik ben er super blij mee! Ze hebben trouwens heel vaak een actie met 1 + 1 gratis, dus dat heb beide keren met vrienden gedaan. Ik heb het destijds gepast in Spanje, dus mocht je daar toevallig zijn is dat wel handig.

2 likes

en @iloveblush en @Tubing, thx voor de meningen, misschien is de olie meer van belang dan de diffuser op zich. Dan ga ik misschien toch eerder in eerste instantie voor eentje van action :smiley:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Weg in eigen land