Ik heb daar vorig jaar ook een zonnebril gekocht (ook met de 1+1 actie voor m’n vriend) en ben er blij mee! Goede kwaliteit voor dat geld
Ja zou ik doen! Denk dat je daar net zoveel plezier van zou hebben
Ik wil investeren in gehoorbescherming op maat voor bij concerten. Iemand hier goede ervaring mee ergens? Zoveel opties (en duurrrrr )
Volgens mij werd hier laatst over gepost in het Festivaltopic!
Ik ben gewoon naar mijn lokale audicien gegaan, in principe kunnen ze je daar goed helpen!
Ja ik kan dus niet kiezen voor welke ik moet gaan haha, Hans, Beter Horen of Schoonenberg. Maar denk dat ik maar gewoon naar de dichtstbijzijnde ga
Ik wil dit ook en baal dat die 50% korting bij beter horen tot eind maart was
Heeft iemand verstand van uitkeringen? De gemeente is dicht en ik moet het voor maandag weten…
Ik kan mijn overuren of uitbetaald krijgen of opnemen als vrije dagen. Maar mag je overuren als vrije dagen opnemen van de gemeente?? Want hun willen denk ik dat alles waarbij je kunt verdienen je dat ook doet.
En als mijn overuren nu uitbetaald worden kom ik wss deze maand boven het minimumloon. Heeft dat gevolgen voor mijn uitkering voor de volgende maand?
(Ik heb een aanvullende bijstandsuitkering)
Wat betreft die overuren geen idee, maar mij lijkt het dat je gewoon recht hebt op die vrije dagen. Je hebt neem ik aan ook gewoon recht op verlof bijvoorbeeld.
Wat betreft je inkomen, als dat boven de bijstandsnorm komt voor bijvoorbeeld deze maand dan krijg je geen aanvulling. Als je inkomen volgende maand weer minder is onder de norm krijg je wel weer aanvulling.
Oh je zegt volgende maand, dat wordt achteraf betaald en verrekend denk ik dan dus je krijgt dan komende maand geen bijstand omdat je inkomen boven norm is maar die maand erna dan weer wel.
(Pin me er niet op vast haha maar volgens mij werkt het zo. Overuren laten uitbetalen zijn natuurlijk ook gewoon inkomsten dus die worden gekort lijkt me)
Ik ben al eeuwen meer niet naar de bioscoop geweest maar ik ga er weer aan geloven. Maarrr is het nu overwegend koud of warm daar?? Cant remember
Ik had het de vorige keer vreselijk warm! En had ook juist een sjaal mee voor eventuele kou haha
In elke Pathé is het een solid 19/20 graden volgens mij
Verschilt, maar het is nooit precies goed haha. Ik zorg altijd voor lagen die aan en uit kunnen en zorg dat ik geen blote enkels heb
Ik wil bij Aliexpress twee artikelen bestellen die samen 4,84 kosten. Verzending is gratis bij beiden en ook staat er bij beiden Price includes VAT.
Dan kan het toch niet zo zijn dat ik aan de deur bijv. alsnog opeens 30 euro ofzo invoerrechten hoef te betalen?
ik kan op internet niet helemaal vinden hoe en wat, en er wordt geen Nederlandse bezorgdienst genoemd dus kan niet naar bijv de site van PostNL
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik heb tot nu toe nog nooit iets extra’s moeten betalen bij Post NL sinds die nieuwe regels
Ik krijg het altijd koud haha, neem altijd een grote sjaal als dekentje mee
Oke don’t shoot me maar ik wil crocs bestellen haha. Alleen ik twijfel nu welke maat ik moet pakken, ik heb maat 39. Moet ik dan 38-39 of 39-40?
Aaah thanks!!! Ik ga gewoon voor de zekerheid mn voet opmeten.
Nope als er vat included staat niet.