Durf te vragen #5

Ging @Nefertiti daar niet heen, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?

4 likes

Als blijkt dat we niet te veel hebben met alle Timtams in de koffer wil ik het best proberen. Welke crème heb je nodig?

5 likes

bij ons op de kinderboerderij zijn zulke lieve lammetjes geboren:

hun snuitje en oren zijn zwart en hun vacht is wit. en al die kleine krulletjes!!

117 likes

Die kniebeschermertjes zijn ook wel heel cute :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

@Belgische vrinden wat is de etiquette omtrent de pamperrekening? Wat is een gangbaar bedrag om daarop te storten, en als je dan op kraamvisite gaat neem je dan daarnaast ook nog een cadeau mee of is dat het dan?

1 like

Ik ga het proberen te onthouden!

Iemand postte hier (volgens mij vandaag) dat haar vriendin een depressie had en dat daardoor de vriendschap wat minder goed verliep. Ze appte haar nog wel regelmatig om even in te checken hoe het met haar ging, maar ze had het gevoel dat die vriendin afwijkend reageerde en nog steeds afstand nam.

Iemand reageerde daarop in de trant van dat zij het tijdens haar depressie ook moeilijk vond om te reageren op whatsappjes, omdat ze niks te vertellen had en haar leven gewoon niet leuk was.

Heeft iemand van jullie dat misschien gelezen/gepost en weet nog waar het staat? Ik kan het niet terugvinden, en het speelt bij mij nu ook met een vriendin dus ik wil het graag even teruglezen.

1 like

Volgens mij in het leed dat vriendschap heet-topic

Daar kan ik ‘m ook niet vinden :sob:.

1 like

Niet zo lekker in je vel topic? Misschien

Edit: even teruggezocht en het is idd dat topic. De laatste berichten gaan erover

3 likes

Jaaa dankjewel!

2 likes

Camelbak heeft literflessen! En je kunt kiezen tussen een “gewone” opening en een rietje. Ik heb nu deze en ze zijn echt mega fijn:

  • kan makkelijk in de vaatwasser of met de hand afwassen door de ruime opening
1 like

Waarom mensen voor het beroep tandarts kiezen. Haha badumts

Nee maar buiten het feit dan dat je mensen van hun pijn verlost en een mooie glimlach kan geven.

Snap ik het oprecht niet. Lijkt mij echt de horror.

5 likes

Pedicure snap ik nog minder! :nauseated_face:

11 likes

:moneybag:

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: DIY / knutselen

Er is er 1 met een hele speciale functie, namelijk die van Sinterklaas :grin: Amerigo was een politiepaard dus ik neem aan dat Ozosnel dat ook is.

5 likes

Weet niet of het een oprechte vraag is, of meer, tanden, ieeuw, maar een vriendin van mij is tandarts en het praktische spreekt haar heel erg aan! Je bent heel concreet met je handen bezig. Daarnaast werk je heel zelfstandig, en zie je patiënten vaak voor langere tijd. Je kunt dus goed de impact zien van je werk over meerdere jaren. En, iedereen moet naar de tandarts, dus je ziet echt een goede afspiegeling van de samenleving. En daarnaast vindt ze het een leuk puzzeltje hoe je je boodschap overkrijgt bij verschillende soorten patiënten. Uiteraard zou iedereen moeten flossen en stoken en goed moeten poetsen, maar hoe bereik je dat het beste? Wisselend van wappies, stugge boeren, kinderen, hele angstige patienten.

Daarnaast is het geld ook niet verkeerd.

17 likes

Ik snap 't ook niet. Volgens mij moet je altijd dan wel wat sadistisch in je hebben. Lekker mensen martelen met allerlei werktuigen terwijl ze hulpeloos in die stoel liggen brrr

3 likes

Haha iemand die ik ken is tandarts maar zij is wel heel lief en moederlijk juist! Ik denk inderdaad wat @Max zegt ook voor haar geldt. En je kunt mensen ook wel echt helpen natuurlijk (ook al doet het pijn of is het niet leuk)

5 likes