Durf te vragen #5

Is het bij booking. com niet meer mogelijk om anoniem een recensie achter te laten?
Ik kan mijn naam niet meer weghalen of veranderen lijkt wel?

Niet dat ik rare dingen achterlaat maar ik hoef niet met naam op het internet te hebben staan waar ik allemaal ben geweest.

Ja, ik ook! Superstevig en chill natuurlijk ook dat ze worden thuisbezorgd.

1 like

Als je youtube videos via je telefoon op de chromecast afspeelt, kun je daar ook adblock voor gebruiken?

Ja dat viel mij van de week ook op! Super irritant, ben het helemaal met je eens.

Zo irritant. Ik lees altijd graag reviews van tevoren en laat daarom ook altijd uitgebreide reviews achter, maar niet op deze manier.

1 like

Ja precies, snap sowieso nooit waarom voor- en achternaam verplicht is bij reviews, heeft weinig meerwaarde vind ik

Weet iemand hoe dit, of een soortgelijk, filter heet op insta?

Als je bij effecten op Insta ‘vcr’ intypt, krijg je heel veel verschillende opties die hier heel er op lijken!

Edit: en exact deze is ‘VCR CAM’ van fernandofreijtas geloof ik

1 like

Ik probeerde het op te zoeken, maar kan het niet helemaal vinden. Weet iemand toevallig hoe lang de sportschool is dicht geweest voordat ie weer open ging in mei? Bij voorbaat dank!

1 like

Weet iemand waar ik in Nederland een herbruikbare boba beker + rietje kan scoren?

Vanaf 15 december volgens mij

2 likes

Op Amazon, of op de website van de foto. Ben vandaag ook gaan kijken voor spulletjes. Heb je nog een goed recept?

Jesus zo dom, normaal klik ik links boven op de naam van de filter en die was er nu niet :joy::joy:

Heeft iemand tips voor voedingsrijk voedsel wat makkelijk te verkrijgen is en ook een soort licht aanvoelt? Door een gigantisch verdriet lukt het mij en familie eigenlijk niet meer om te eten. Heb zelf op het moment ook niet de hersenen om hier over te denken.

Screenshot_20210805-010320_Google
Moest meteen hieraan denken. Maar wellicht zoek je iets heel anders. Misschien kant en klare soepen met veel groenten er in? Ik zal eens nadenken verder. (Sterkte voor jullie!!)

Misschien ook kip/vis met kruiden dn al dat al in zo’n aluminium schaal ligt, hoef je enkel maar in de oven te schuiven.

1 like

Heel veel sterkte! Heb je toevallig proteine shakes in huis? Of iets als een ontbijtdrankje?

1 like

Wat naar, veel sterkte voor jullie allemaal.
Je zou deze producten kunnen proberen: All – Jimmy Joy

Ze hebben kant-en-klare repen en pakjes en poeders die je met water mengt. In verschillende smaken. Alle voedingswaarde voor een volwaardige maaltijd zitten erin en het is plantaardig. Nou denk ik niet dat je hier op moet gaan leven maar het kan misschien wel een goede aanvulling zijn.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Als je me een nr dmt wil ik wel een keer bellen?

Heb je de nummers al toegevoegd om naar hun Whatsappfoto te kijken?

1 like