Durf te vragen #5

Nope, hebben we niet!

Het klopt wat @Molotov zegt. Als je in de app kijkt staan de wachttijden en deze worden regelmatig bijgewerkt. Mijn ervaring is dat het doordeweeks rustiger is (als er geen vakantie is) maar ik ga alleen in attracties waar een klein kind in mag, daar is het sowieso rustiger. De achtbanen zijn sowieso altijd wat drukker.

2 likes

Oh dan ben ik toch in de war met iets anders denk ik. Thanks!

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Documentaires

Voor een kraamcadeau zoek ik een webshop of winkel in Amsterdam waar ik een set bestek kan laten graveren. Iemand toevallig tips?

Je kunt ook niet gaan dan hoef je helemaal niet te wachten :innocent:

13 likes

Werkt er iemand hier toevallig bij een woningcoƶperatie? Ik heb een vraag rondom een kwestie

Edit: opgelost!

1 like

Normaal gesproken hebben ze bestekjes bij de juwelier en kunnen ze het daar ook graveren.

2 likes

Ja.
Als je echt geen wachtrijen wilt moet je tijdens een storm gaan, maar is geen aanrader :wink:

5 likes

Is niet meer nodig, dankjewel

1 like

Sommige attracties hebben ook de stoeltjes al voor de rij staan, kun je ook altijd even proberen! Weet niet welke dat tegenwoordig allemaal hebben want al paar jaar niet geweest, maar wel goed om even te checken :slight_smile:

Ik was er een paar jaar geleden toevallig tijdens een storm en toen sloten bijna alle buitenattracties omdat het te gevaarlijk was :joy: Zeker geen aanrader (maar er waren inderdaad geen wachtrijen :stuck_out_tongue: )

4 likes

Een lichaamsthermometer is echt zoā€™n product waarvan ik door de bomen 't bos niet meer zie. Dus heeft iemand een aanrader? In hoeverre je zoā€™n product kunt aanprijzen haha :stuck_out_tongue:

Ik ken niet elk restaurant en alle gerechten!!
:joy:

1 like

Sinds wanneer moet je bij H&M een retour aanmelden? 2 weken geleden iets retour gedaan, is nog steeds niet verwerkt. Dus even gekeken in de app, moet je opeens retouren aanmelden?

1 like

Oh huh, nou dat heb ik net ook maar even gedaan dan. Pakket is al lang weer daar maar goedā€¦

1 like

Denk niet dat dat verschil maakt haha. Ik had die van mij wel aangemeld (want dan wordt Klarna gepauzeerd) en het heeft denk ik wel 3 weken geduurd voor het verwerkt was. Ook na de officiƫle vervaldatum pas.

1 like

Die optie is er inderdaad sinds kort maar ik heb al meerdere pakketjes succesvol geretourneerd zonder ze aan te melden en het ging gewoon goed! Duurde inderdaad wel wat langer dan normaal, maar dat heb ik tegenwoordig bij Zalando ook.

1 like

Meesterslijpers in de Kinkerstraat doet dit!

(Ah ze graveren wel alleen spullen uit hun eigen winkel, zie ik nu.)

1 like

Oh haha door deze nette omschrijving moet ik nu weer denken aan de richtlijnen van het begin van de coronacrisis, toen de officiƫle methode om koorts te meten door de overheid werd omschreven als: steek de thermometer in uw poepgat :joy:
Heel flauw maar ik zag die omschrijving toen echt niet aankomen (je verwacht toch eerder anus of rectum)

12 likes