Durf te vragen #5

Ik heb een anti diefstal rugzak van XD design. Niet mooi maar wel handig

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nederlandse/Belgische steden tips

Ik heb binnenkort een ā€˜ā€˜poster presentatieā€™ā€™ (bestaat uit drie slides) via zoom. Ik weet dat in Teams je anderen de optie kan geven vrij door de slides te gaan. Weet iemand of dit ook in zoom mogelijk is?

Crisp heeft dat wel!

1 like

Heb je slechte ervaringen met omg dat je daar niet besteld? Ik heb daar ook wel eens naar gekeken. Maar verder weet ik niksā€¦

Ik kende het niet dus ging even kijken. Bijna 10 euro voor een bak hummus met wat groenten voor 1 persoon :sob: En dat is dan ook nog de kleine portie, grotere portie nog 2 euro erbij. Wat een waanzin.

Ik weet niet of ze bezorgen, maar Stach heeft ook een aantal kant-en-klaar maaltijden in de winkel

1 like

Heeft iemand ervaring met oordopjes die gewoonnde hele tijd gedragen kunnen worden en het scherpe randje er gewoon af halen? Bijv dit kom ik steeds tegen oo Instagram.

3 likes

Levensgevaarlijk man, die dingen :flushed:
Je hebt er van het merk solingen, blokker verkoopt die bijvoorbeeld. Even zoeken op schilmes tomaat/schilmes kartel

1 like

Ja omg ik zoek deze ook! Had al meerdere xenossen afgezocht. Maar Blokker dus haha

1 like

Geen ervaring maar hier ben ik ook heel benieuwd naar! Lijkt me superchill voor in de supermarkt enzo

1 like

Ja ik ben heel veel gaan googlen en de helft lijkt tevreden en andere helft zegt dat het hetzlfde is als die oortjes die je bij telefoons gratis kreeg ā€¦

1 like

Huh het is een mesje dat gebruik je toch in de keuken?

1 like

Maar bedoel je gebruikt het toch voor kaas enz las ik dat hoort toch ook bij koken

2 likes

Ik had ze gekocht voor tijdens slapen. Maar ik vond ze verschrikkelijk. Hoorde er echt nog veel doorheen. Dikke miskoop en vond ze ook qua pasvorm niet echt comfortabel.

Ja precies, echt onhandig haha. Vibes lees ik ook wel relatief veel goede dingen over maar ook daar mensen die het niks vinden

Ik vind ze tot nu toe wel fijn! Hoor mijn vriend niet snurken(die extreem snurkt aldus de snore app) en ze blijven in mijn oren zitten. Al voel ik ze wel zitten zodra ik wakker word en dat voelt minder maar misschien moet ik er aan wennen.

Als je verf hebt laten mengen bij de Karwei en nu precies dezelfde, via die qr code sticker, wil laten mengen bij de Gamma. Zit er dan iets verschil in kwaliteit van de verf/verhoudingen?

Als je twee keer hetzelfde merk laat mengen zou dat niet moeten. Maar als je de ene keer huismerk Gamma laat mengen en de andere keer huismerk Karwei zou ik het niet aandurven.

Als het hetzelfde merk basisverf is lijkt het me niet eigenlijk. Heb vorig jaar 2x dezelfde verf bij praxis laten mengen en dat was precies hetzelfde, maar misschien dat Karwei histor als basis gebruikt en Gamma flexa ofzo. Zou het voor de zekerheid bij de Karwei laten mengen, is toch zonde van je werk als je de muur geverfd hebt en er blijkt wel verschil in te zitten.