Durf te vragen #5

Zelfs als je bij dezelfde keten gaat heb je kans op (minimaal) kleurverschil

2 likes

Het is hetzelfde merk en kleur etc. Maar heb toch besloten om weer naar de Karwei te gaan, zou het zonde vinden als er achteraf toch verschil in blijkt te zitten :upside_down_face: dank jullie wel!

Jemig volgens dit forum ben ik zo’n ongelofelijke tatta zonder dat ik het door heb :rofl:

1 like

Gamma en Karwei zijn eigenlijk dezelfde winkel met andere marketing. Ze hebben hetzelfde moederbedrijf en ook bijv. de websites zijn exact hetzelfde, dus voor een volgende keer kun je vast ook naar de Gamma!

2 likes

Dit kan altijd! De man van de verfbalie legde mij het uit dat er altijd een miniem verschil in kan zitten, dus hij raadde aan om altijd 1 muur helemaal af te maken met 1 pot. Dus niet halverwege je muur verder gaan met een andere kleur.

1 like

Weet niet waar je woont, maar Marleen Kookt kan ik aanraden! Hebben ook meerdere gerechten per dag om uit te kiezen.

1 like

Ik heb de Quiet hiervan en ik weet dat @Lakshmana die andere heeft. Voordeel is dat ze je dopjes in allerlei maten erbij krijgt van zowel siliconen als schuim. Zelf draag ik ze s avonds met snurkende partner en das wel okay. Nadeel is dat mijn gehoorgang eigenlijk smaller is dan de kleinste maat.

3 likes

Ja ik heb deze inderdaad, de experience. Ik vergeet vaak dat ik ze heb maar als ik ze wel in heb vind ik ze fijn. Je hoort stemmen enzo nog gewoon maar bijv. iemand die verderop een heg aan het snoeien is niet. En idd overal net het scherpe randje vanaf.

3 likes

Dan ga ik de gok wagen gewoon! Dankjewel.

1 like

Haha ik dacht dat dit nog over die mesjes ging. Chill voor mensen die in de supermarkt in je aura komen staan of midden in het gangpad stilstaan.

3 likes

Dat klinkt wel echt fijn, denk dat ik ze ook ga bestellen dan! Thanks (:

1 like

Is een standaard 1 persoonsbed maat 90 x 190 cm in België?

“Provider X biedt een abonnement aan voor Y euro. Ik ben wel tevreden bij jullie dus kunnen jullie mij een abonnement aanbieden voor hetzelfde geld (of minder)? Anders stap ik alsnog over naar X”

3 likes

Het lijkt wel alsof ze aan het opdrukken zijn.

Shit, nu wil ik ze ook! Zijn ze ook aan te raden met naar de supermarkt etc.?

Zijn er hier mensen die met een slaapmasker slapen? Ik slaap bijna elke nacht met een slaapmasker, maar ik heb een probleem met de mijne. Hij geeft namelijk sinds een tijdje heel erg af op mijn beddengoed en dat gaat er niet uit met wassen. Het is blauw en het lijkt wel inkt. Ik heb twee dezelfde en ik heb dit probleem bij allebei na een tijdje. Het is verder wel echt het perfecte slaapmasker qua comfort, dus ik ben nu op zoek naar een nieuwe die ook fijn is. Die ik nu heb wordt ook niet meer verkocht (al heb ik hem wel bij een webshop gevonden).

Deze heb ik nu:

Wat vooral zo fijn is is de binnenkant, zowel het materiaal als de vorm:

Heeft iemand tips?

Ik slaap altijd met deze en ben er heel blij mee. Hij is mega zacht!

2 likes

Weet iemand de postcode van het antwoordadres van winkel only/bestseller?

Op mijn verzendbewijs staat dat niet, alleen de 3s track&trace. Nu kan ik dus niet kijken in de postnl app waar het pakketje is.
Ik kan het online niet vinden en ik heb al geprobeerd via de website een nieuw retourlabel aan te maken zodat ik kan kijken, maar ik krijg dan ook weer alleen een streepjescode.

Ik zoek een kleine, compacte blender om vooral smoothies mee te maken! Ik heb niet veel ruimte dus graag iets dat ik makkelijk kan opbergen. En hij moet ook bevroren fruit (en als het kan ijs) kunnen blenden. Budget is rond de 50 euro maar ik sta open voor meer

Hashtag fitgirlll

1 like

Dit vond ik op de krogten van het internet hahah, maar niet uit eigen ervaring dus weet niet zeker of het juist is.
Antwoordnummer 3099 8000 WB Zwolle

1 like

Zo’n nutribullet? Een vriend van me had die en die deed het prima en ik vond hem altijd super klein in vergelijking met mijn eigen blenders. Perfect voor smoothies want je kan meteen uit die bullet drinken.

2 likes