Ik heb zelf mijn telefoon via rebuy gekocht en dat was echt top dus die kan je vertrouwen
Heb ‘m toevallig vandaag op de post gedaan! Las online wisselende recensies voor het insturen van oud spul, dus heb maar even uitgebreide foto’s gemaakt van de staat waarin hij verkeerde .
Als iemand zegt ‘ik werk de eerste week van september weer’.
Bedoelen ze dan de week waarin 1 september valt of de eerste volle week van september?
Ik krijg echt hoofdpijn van je post
Staat er echt “in de derde week van de maand op donderdag” en niet “de derde donderdag”? Dat is ook wel ongebruikelijk
Net als wanneer het luchtalarm de eerste maandag van de maand klinkt, maar de maand de dinsdag daarvoor al begonnen was. Voelt dan alsof we alweer halverwege de maand zitten.
Wow dit is een geweldige post
Ik heb de uixi en i love it.
Ik heb er nu ook al 1! Al paar keer mee geplast, amazing! Was wel ff wennen maar makkelijker dan verwacht en sowieso beter dan squatten met benen wijd in de kou buiten
Wat vinden jullie de beste site om een bloemetje te laten bezorgen? Greetz, fleurop, bloomon? Of iets anders? Of toch lokaal doen ofzo.
Omg Pepijn Bierenbroodspot! Dat was altijd zo interessant, ik zat dat altijd met mijn broer te kijken haha.
Ik heb al een aantal keer topbloemen gebruikt. Altijd mooie boeketten die best lang blijven staan en werken volgens mij met lokale bloemisten.
Sorry hele late reactie, totaal overheen gelezen. Ik heb de Kobo Clara HD.
Ze staan wel altijd rechtop haha. Nee maar ze “smelten” gewoon tijdens het crematie proces.
Is de nieuwe folder van de Hema al ergens te zien? Ik wil weten of ze Halloween dingen gaan verkopen. Vorig jaar was ik te laat
verwacht dat de nieuwe folders zondag wel in de apps enzo staan voor aankomende week.
Je kan proberen te bellen naar een Hema filiaal zelf. Folders krijgen ze daar eerder binnen.