Weet iemand waar je mooie portglaasjes hebt? Het liefst in een fysieke winkel!
Dankje en @Bailey ! Heb inmiddels ook van uixi filmpjes gevonden waar je dat recht vooruit plassen ziet, dus ik ga die kopen en ook thuis oefenen eerst
Kringlopen staan er vol mee! Of wil je per se een set?
Oh ja had ik niet eens aan gedacht… maar het is voor een cadeautje en ik denk dat zij liever een nieuwe set heeft haha. Toch bedankt voor de tip!
Dutch directness
Kringverjaardagen
3 kussen
Verjaardagskalender op het toilet
Kringverjaardagen/worst-kaas scenario topic
Beschuit met muisjes
kaartje met het gewicht van het kind op de kaart
cultuur
Slagroomtaart, stroopwafels, drop, bakfietsen, thuis bevallen, Deltawerken / watermanagement.
Fietsen zonder helm, praten over het weer (of meer zeuren) en altijd zeiken op het OV
Klompen, Delfts blauw, puntzakken patat / friet met mayonaise, poffertjes, stamppot, Hollandse nieuwe, schaatsen / Elfstedentocht, tikkies sturen.
Nederlandse snacks? Hagelslag, pepernoten, vlaflip.
weet niet of het je smaak is, maar ik heb deze: Leonardo Grappaglazen Tivoli Kopen? | Cookinglife
Oh ja zoiets is prima! Thanksss
Vergaan implantaten? Of heb je dan skeletten met 2 siliconen borsten ernaast?
Haha dit is echt een goede vraag en ik heb het antwoord niet. Op zich is het wel een heel dun vliesje kunststof en de inhoud is natuurlijk vloeibaar. Aangezien die dingen in levende lichamen al soms gaan lekken, zullen ze toch wel vergaan denk ik. Maar wel langzamer dan vlees ( ).
Uiteindelijk denk ik dat ze wel vergaan, maar minder snel dan een lichaam.
In Amerika is ooit een moord opgelost door het serienummer dat op de implantaten stonden (dat kon gekoppeld worden aan een persoon). De overledene was zelf al te veel ontbonden om te herkennen.
Oh wow interessant, ik zoek die zaak eens op!
Ik ben gaan zoeken net, maar lees dat het inmiddels vaker voor is gekomen, ook in Turkije en in Engeland.
De zaak die ik bedoel is echter al veel ouder en betreft aflevering ‘The Jellyfish Case’ van het programma Autopsy van Dr. Baden.
Sowieso vond ik dat een heel mooi programma, ik geloof dat het altijd op zondagavond op tv was maar weet het niet meer zeker. In de vroege jaren 2000. Of de SBS-reportages van Pepijn Bierenbroodspot. Smullen vond ik dat.
Er was ook een zaak opgelost doordat het slachtoffer crinkle cut frietjes had gegeten die op dat moment maar op 1 plek in de regio werden gemaakt. Zo konden zijn laatste uren gereconstrueerd worden en uiteindelijk ook de moord opgelost worden. Echt prachtig dat iets ogenschijnlijk kleins zo belangrijk kan zijn.