Durf te vragen #5

Mijn ervaringen met stations zonder liften waren oa Arnhem Presikhaaf en Velperpoort, maar Velperpoort is inmiddels verbouwd en verbeterd. Presikhaaf zou ook toegankelijker gemaakt worden, de laatste keer dat ik er was was eind 2019 en toen was er sprake van dat ze daar in 2020 mee zouden beginnen, maar ik kan niet vinden of dat ook gebeurd is.
Naar mijn weten is ProRail gelukkig ook wel actief bezig met het verbeteren van de toegankelijkheid van stations, in 2030 zouden alle stations toegankelijk moeten zijn voor mensen met een beperking. Ik zou liever zien dat het eerder zou zijn, maar het is sowieso vooruitgang :slight_smile:

1 like

Ik zou gewoon zeggen: ‘wil je me dan een seintje geven?’ Ben je daar ook weer vanaf haha

Oh ideaal! Ik ga hem bestellen. Bedankt!

1 like

Topbloemen, nog nooit een bos gehad die niet mooi was en ze zoeken de aangesloten bloemist die het dichtst bij de ontvanger zit.

1 like

Ik ga een kort tripje maken met het vliegtuig en de bagage mag max 45x 36x 20x cm zijn die onder de stoel voor je past. Dus dan is dat een rugzak. Heeft er iemand een tip voor een handige rugzak, die niet al te veel kost (aangezien ik hem waarschijnlijk enkel deze drie dagen ga gebruiken)?

1 like

Misschien bij Decathlon kijken? Daar hebben van die hendige rugzakken voor een prima prijs.

4 likes

Vanavond komt er iemand kijken voor iets dat we op marktplaats hebben geplaatst. Het gaat om iets wat naar verwachting voor rond de 1000 euro verkocht zal worden. Ik zie dat je bij marktplaats een id-controle moet doen om zulke bedragen via de betaalverzoekoptie van marktplaats te laten verlopen. Weet iemand of je wel meerdere kleine betaalverzoeken naar dezelfde persoon kunt sturen binnen de Marktplaatsomgeving?

1 like

Is het dan niet net zo makkelijk om het zelf over te maken (dus niet via Marktplaats)? Ik heb dat ook een keer gedaan met iets van 500 euro. Had de koper toen rechtstreeks overgemaakt.

1 like

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Jaaaa velperpoort ziet er eindelijk iets minder cracky uit. Was ik helemaal verbaasd over laatst :joy:

2 likes

Presikhaaf heeft volgens mij nog steeds geen lift :woozy_face: Velperpoort heeft wel een opfrisbeurt gehad inderdaad. Vind het wel echt weinig uitnodigende stations verder, ik nam (voor Corona) gewoon de bus naar centraal.

2 likes

Het zijn niet de meest gezellige stations inderdaad, als ik lang moest wachten ging ik ook liever ergens anders heen.

1 like

Hoe smaakt octopus?

Ik heb calamaris wel eens gegeten en dat vond ik wel ok smaken, wel een beetje taai en niet bijzonder qua smaak?

Ik vraag dit nav dit:

:joy:

4 likes

Ik vind het wel hetzelfde smaken, soortgelijke structuur ook, iets minder taai misschien.

2 likes

@Baron en ik zochten nog iets leuks te eten in Amsterdam maar als dit het is blijven we wel beneden de rivieren :rofl:

1 like

Duende aan de lindengracht!!!

2 likes

Pulpo is nu helemaal hip, je moet het dus ook geen octopus noemen. Ieder tentje serveert ineens pulpo, dus ik gok dat het daarom bij de starter pack staat haha.

3 likes

Ben wel 5 jumbo’s afgeweest in de afgelopen week en ze hebben gewoon nergens de Jimmy’s nacho cheese chips :sob: heeft iemand een goed recept om die vieslekkere kaassaus na te maken?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie

Volgens mij is dat sowieso beter @Dubio want anders betaalt de koper nog extra kosten aan Marktplaats ook. Een bepaald percentage volgens mij en ik kan me voorstellen dat dat met een bedrag van 1000 euro dus nog best oploopt.

2 likes