Durf te vragen #5

@Victoria & @crazyplantlady , dank jullie wel, dit zal ik doen!

1 like

Dit is niet wat je wil horen waarschijnlijk maar ik zou toch echt naar de opticien gaan. Je hebt maar één paar ogen waar je nog de rest van je leven mee moet doen, ik zou daarmee niet gaan voor “the easy way out.”

Zet een wekker voor morgen 10:00 en bel dan meteen je dichtstbijzijnde opticien voor een afspraak. Je kan het!

10 likes

@Rozevarken Ahh merci ik stuur je een pb!
@mikselke Ik wil een digitale piano kopen, welke heb jij? Vroeger thuis hadden we altijd een akoestische maar ik heb nu met terugwerkende kracht medelijden met de buren :grimacing:

1 like

3heyycfffffçççcxçcqcçc1ç¹1ç1çqççççfcffçcfcfccccçcfffcçfffffffcfffffçffffffv cc c¹çcççfçççfffffçffffffffçf

13 likes

Ehmm… :sweat_smile: Mijn kont zegt hoi :sob:

26 likes

Toch knap dat je dan toch nog “hey” weet te typen haha

@Soy.peor kan je hierin goed begeleiden.

9 likes

Dumpen!

6 likes

31 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Schrijfwarentopic

Een Yamaha Clavinova, wat duurder type. De toetsaanslag voelt echt als een piano (geen veredeld keyboard) en hij heeft pedalen! Mijn broer speelt veel en heeft zo’n zelfde. Kostte nieuw 10 jaar terug 2500 of zoiets? Ik heb me toen laten adviseren bij een speciaalzaak in de regio, maar ik weet dat je hier niet in de buurt woont haha. Anders had ik je daarheen kunnen verwijzen!

Zoiets Yamaha Clavinova CLP-745 R digitale piano | Trustpilot 9.6

1 like

Ik gebruik gewoon allebei. Soms laptop soms schrift. Verschilt ook per vak. Leren doe ik op papier!

Ik zou typen omdat dat echt sneller gaat en dan kan je later nog selecteren en uitwerken (helpt je met leren), maar dan om te studeren wel uitprinten! Niet van een beeldscherm leren.

3 likes

Ik doe aantekeningen typen tijdens colleges, schrijven gaat dan vaak echt te langzaam. Daarna uitwerken/samenvatten op papier (of ipad met apple pencil maar neem aan dat je dat niet hebt haha) om te leren.

2 likes

Wat ik deed is tijdens colleges aantekeningen maken op de laptop en als tentamenvoorbereiding een samenvatting daarvan maken op papier

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Sowieso college aantekeningen op laptop, en inderdaad wat @Luzarl en @anon41596379 zeggen leren op papier!

@Konijntje ik deed dit meestal ook! Schrijven helpt me om het beter te onthouden en ik ben minder snel afgeleid dan wanneer ik mijn laptop open heb. Daarnaast vond ik juist het voordeel van schrijven dat ik het niet kon bijhouden. Okay dit klinkt misschien raar haha. Maar ik bedoel dat ik daarom juist keuzes moest maken en daardoor meer alleen “de belangrijke dingen” noteerde, terwijl ik met mijn laptop wel eens gedachteloos zo veel mogelijk uittypte

3 likes

ok… ik denk dus al 3+ jaar dat dit over het tv programma gaat

11 likes