Oke ik gok dat er iemand hier is die dit weet.
Voedingsprofessionals, diĆ«tisten, dokters of gewoon mensen: I donāt know.
Kort samengevat heb ik zeker weten geen goed slaap- en eetpatroon tijdens werkweken. Ik slaap ās nachts vaak 5-6 uur en dan als ik thuis kom van werk, dutje ⦠van 1-2 uur.
Ik weet natuurlijk dat ik beter eerder naar bed kan gaan en niet van 19-21 nog een dutje moet gaan doen.
Eten: geen ontbijt, random stuk fruit in de ochtend, veel te weinig bij de lunch bijv. een belegde cracker, dan ās middags koekjes (x5 of whatever), ās avonds zee variabel, tussendoor drink ik van alles cola red bull water koffie (veel cafeĆÆne), weinig groenten, ās avonds nog chips of zo.
Oke nou toch niet zo kort en lekker exposen.
Maar ik ben hier dus eigenlijk klaar mee en vooral met het oog op de week van 20 september. Dan heb ik zoān drukke week met normale werkdagen van 8 uur en iedere avond oprecht iets belangrijks. Denk aan voorlichting verzorgen en diplomauitreiking.
Ik denk nu al van pfff hoe ga ik dat trekken, qua energie.
Dus wat ik eigenlijk zoek is of een GOEDE bron (internet staat echt vol met shit) over hoe ik het beste patroon ontwikkel wat mij ENERGIE oplevert. Dat is het doel. Ik ben ook te dik en beweging is ook niet alles maar ik moet echt energierijk eten of hoe dat heet.
Een eetlijstje of tips zouden helemaal geweldig zijn maar als iemand al een goede bron voor me heeft waar ik mezelf in kan verdiepen, want er zijn zoooveel theorieƫn en dan zijn ze weer achterhaald enzo ik zie door de bomen het bos nie.
Oke lang verhaal maar ja.
Iemand die me energie kan geven?
(Nu energie van ronnie in mān hoofd)