Durf te vragen #5

Ik weet niet of dit mag dus ik tag de @moderators er even bij, maar weet iemand hoe het met @Jeg gaat? Ik was haar plotseling ook op ig kwijt!

6 likes

Denk dat als ze wil dat anderen weet hoe het met haar gaat, ze wel actief zou zijn op het forum en ig.

8 likes

Verdana of Calibri

1 like

Calibri!

2 likes

Dat andere calibri lettertype maar ik weet de naam niet meer

1 like

Calibri Light?

Ik heb dat ook gedaan vriendin!
(was het standaard lettertype van m’n stageplek waar ik de scriptie had uitgevoerd)

1 like

Maar dat is toch best een fatsoenlijk font? @Peachpuff

Beter dan Arial :nauseated_face:

1 like

Vroeger kon je bij de AH (in mijn geval XL) deze Spaanse maaltijdcrackers van het merk Ana Luz kopen op de kaasafdeling. Ze zijn zoooo lekker maar ineens uit het assortiment en nergens meer te vinden. Heb het merk zelfs al gemaild maar geen reactie gehad en die van het merk Dulce S (bij plus te koop) zijn echt niet hetzelfde/te vergelijken.

Iemand die ze ooit nog gespot heeft, ergens, anyone? :sob:

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

O, ik vind het voor een scriptie niet echt geschikt, tenzij het inderdaad het standaard lettertype van een organisatie is. Ik vind het een beetje in de categorie Comic Sans vallen. (Ik heb in het basisonderwijs gewerkt en daar werd het veel gebruikt omdat de a in dat lettertype geschreven wordt zoals je het aanleert in groep 3, dus zeg maar deze a in het apenstaartje @. Dat is ook zo met Comic Sans.)

2 likes

Ik gebruik altijd Times New Roman was ook verplicht vanuit de universiteit volgens mij.

3 likes

Is een beeldschermbril die blauw licht filtert echt de moeite waard, of vooral gehypet? Ik merk dat ik de lenzen soms uit mijn hoofd knijp gedurende de dag door het staren naar mijn laptop en heel vermoeide ogen krijg, dus lijkt me best chill.

Ligt btw niet aan mijn lenssterkte of lenzen want heb dat al laten checken. Zie wel minder contrast tussen bepaalde kleuren en dat kan het ook zijn maar kan daar verder weinig aan doen.

Bij de opticien waar ik het ging vragen zeiden ze dat die filters niet wetenschappelijk bewezen zijn. Je zou even kunnen googelen op ‘scientific evidence blue filter glasses’ ofzo, misschien vind je dan wel wat bronnen.

Mijn optometrist heeft ze en zei dat het wel echt werkt, maar dat je net zo goed een goedkope van kruidvat of zo kunt kopen.

Ik vraag me net dus af… dragen jullie altijd je Id/paspoort bij je? Ik heb altijd mijn ID bij me namelijk.

Viel me afgelopen week al op bij Erica van Chateau Meiland dat ze zei dat ze niks bij zich droeg (ook geen rijbewijs) en net zie ik Bonnie in haar nieuwe vlog de Id bewijzen van Nick en haar ook apart leggen.

Ik heb altijd mijn ID mee inderdaad.

Ik heb altijd mijn rijbewijs bij. Mijn paspoort gebruik ik alleen voor reizen.

Het is overigens gewoon verplicht om rijbewijs/ID bij te hebben vandaar dat ik het altijd bij heb. Je zal maar net een keer aangehouden worden en het dan niet bijhebben.

1 like

Dat dacht ik dus ook. Maar het schijnt dat wanneer je hem niet kan laten zien later ook op het bureau mag laten zien/opsturen, heb ik weleens gehoord.