Durf te vragen #5

Contigo Ashland 720 ml heb ik. Twee zelfs. Helemaal fan van.

1 like

Ik! Welk artikel?

Er is ooit door forummers gesproken over een goede crème tegen muggenbulten, die je in het buitenland kan kopen. Ik heb het al geprobeerd met de zoekfunctie, maar kan nergens de naam vinden (al weet ik niet meer of die toen genoemd was). Weet iemand welke of wat voor soort crème dit is?

Ik heb nu weer 6 gloeiende schijven op m’n benen, formaat mandarijn, en ben het zat. Ik ga binnenkort op vakantie en wil een shitload van die crème inslaan. (Hooikoortspillen, azijn etc heb ik al bij de hand. En bedankt forummer die ooit een föhn aanraadde, je bent mijn held)

Producten met deet zijn zeker nog steeds het beste tegen het voorkomen? Of heeft iemand daar ook nog een musthave voor? (Zoek iets voor op het lichaam, gezien het gebeurt tijdens het buiten sporten. Ik overweeg inmiddels een klamboegewaad)

Is dat Fenistil geweest?

1 like

Zou zeker kunnen! Ik vind op het forum geen posts als ik op die naam zoek, maar vind via google wel reacties van mensen die het in ItaliĂŤ hebben gekregen en volgens mij had een forummer het ook daar vandaan.

@nello Cortisonezalf is inderdaad alleen op recept verkrijgbaar zie ik. Weet niet of dat in het buitenland ook zo is, maar wil niet zelfdokteren met hormoonzalf. Kan wel eens mijn huisarts om haar mening vragen als die bulten elk jaar groter blijven worden

Ik heb volgens mij wel eens gepost over finistil, maar kan op EGF zijn geweest? Werkte in ieder geval supergoed tegen de dikke bulten en ook wat tegen de jeuk. Ik heb het zelf toen gekocht bij een Turkse apotheek.

1 like

Ik ga morgen naar Trier en ik wil graag een kruik kopen, want tis ijskoud in de tent. Maar bij welke winkel zou dat kunnen? Ik kan het echt niet bedenken. Naast een babywinkel die van die metalen flessen heeft.

Even een ergernis erbij : ik ben ook m’n thermoskleding vergeten waardoor ik dat ook opnieuw moet kopen terwijl ik juist heel erg goede heb.

Van die winkels zoals de Blokker!

1 like

de laatste keer ging het over hooikoortspillen, dat kan ik me nog herinneren

Bedoel je zoiets? Wärmflasche. Zo ja, DM heeft die, en er zijn diverse DM’s in Trier met voorraad. Online kan je een voorraadcheck doen.

2 likes

Yes!! Oh wat fijn dan ga ik nu de laatste koude nacht tegemoet😍

2 likes

Het ging volgens mij over iemand die die creme bij een apotheek in Italie had gekocht. Misschien kom je met italie en apotheek als zoekwoorden er bij uit?

1 like

Top. :smiley:
Ongevraagde tip: Maak een screenshot van het artikel op de DM-site zodat -mocht je het niet direct kunnen vinden in de winkel- eenvoudig een plaatje kan laten zien aan een medewerker.

Sterkte met de laatste koude nacht!

1 like

Dat pak moet ik hebben! :heart_eyes:

Die spray en lidocaine gel ga ik ook kopen, en op vakantie zoeken naar finistil.

En vond ook nog deze handige tips. Voortaan hebben muggen last van mij!!

Ga ik naar kijken, thanks!

Als je een product hebt gekocht voor een prijs die overduidelijk niet klopt (5 euro ipv 50) en je ontvangt dit product, kan het bedrijf je later nog een rekening sturen of hadden ze dit voor verzending moeten laten weten?

Ik weet er een heel ding is geweest met kinderbedden maar die werden toen niet geleverd dacht ik.

Bedankt voor je uitleg :smiley:

Het is een beetje gek. Ik zocht een apparaat en wou deze zo goedkoop mogelijk (bij de blauwe reus). En dacht meer nouja ik kijk wel wat er gebeurd. Ik had zelf ingezet op een jolig ‘haaa Leverworst wij zijn toch zeker sinterklaas niet en annuleren je bestelling’ mailtje. Maar in plaats daarvan heb ik een bericht dat de bezorger onderweg is :sweat_smile:

Al kan ik best een win gebruiken deze maand.

1 like

Waar koop je een beetje mooie stijlvolle haarklemmen? Dus niet van die standaard Zenner haar klemmen zoals dit:

Op asos hebben ze leuke vind ik

1 like

Nestosyl werkt ook goed tegen jeukebulten. Is gewoon bij de Kruidvat te koop.

1 like