Op Eindhoven airport hoef je het niet meer in een zakje/uit je tas te halen: Alles over vloeistoffen in je handbagage | Eindhoven Airport
Was wel handig! Dus ligt erg aan vanaf waar je vliegt.
Vanaf Schiphol ook niet!
Bij wie staat de verwarming al aan? Ik twijfel of het niet al te vroeg is.
Ik wil het maar ik probeer altijd de herfstvakantie af te wachten.
Ik heb hem gisteren aangezet, normaal wacht ik tot 1 oktober
Ik weiger om hem aan te zetten. Ondertussen zit ik met sloffen, lange mouw shirt en daar nog een vest over aan.
Ik slaap nog steeds alleen onder een dekbedovertrek (ok ligt wel een fleecedekentje overheen nu haha)
Nou een trui en dikke sokken hebben hier nog niet geholpen dus heb m lekker aangezet.
Moet iets toch met thuiswerken, kou is ook niet fijn
Uit principe, wacht ik tot morgen, 1 oktober
Vandaag voor het eerst aangezet
Alleen heb ik er nu niks aan want mijn vriend werkt thuis in de warmte en ik zit op een kantoor waar de verwarming het nog niet doet (schijnbaar omdat het niet koud genoeg is buiten )
Ja ik ben ook in dubio, het is nu 17,5 graden maar ik wil nog niehiettt.
Ik heb hem vandaag toch aangezet! Vond het echt te koud, zelfs met vest en pantoffels aan.
Verwarming op 19 gezet. Was 16 graden op mn kamer en moest heel de dag achter mn bureau zitten
Ik vind jullie bikkels, dat jullie überhaupt overwegen de verwarming níet aan te zetten met deze temperaturen, ik zet hem ‘s ochtends al vanuit bed aan als het <19 graden is beneden in huis.
Op die vraag heb ik geen antwoord maar je kunt ook kijken naar ns flex weekend vrij, dat is volgens mij iets van 31 euro en dan reis je in het weekend gratis (en na 1 maand op te zeggen).
Goeie, wist ik niet! Maar op jouw link zeggen ze ook dit:
Sinds de komst van de nieuwe CT-scanners op Eindhoven Airport is het meenemen van vloeistoffen in verpakkingen groter dan 100 ml toegestaan. De vloeistoffen hoeven niet meer uit je bagage te worden gehaald, maar mogen hierin blijven zitten.
Mag je dan nog wel max 1 liter of ook meer dan dat? Dat kan ik nergens terug vinden.
Nee is niet zo voor. Bedoel je bijvoorbeeld een retourtje Volendam maar dat jij van Volendam ergens anders naartoe wil?
Ik zat vandaag met precies dezelfde gedachte! Van mhhh, is dat mogelijk. Ben dus benieuwd. Anders dat ik morgen misschien de klantenservice ga vragen, maar die zullen vast niet zo snel toegeven dat dat kan
Je moet dan wel invullen wanneer je heen gaat en wanneer terug al op dat formulier als je wilt afrekenen. Ik weet niet meer of het dan twee aparte kaarten zijn of dat je een hebt waar die info al op staat. Bij dat laatste gaat het niet lukken denk ik omdat je wel echt in Volendam dan moet beginnen. (Als ik je zo goed begrijp)
Het is inderdaad 1 kaart die je dan krijgt. Een dagretour met vertrek station en eindstation erop, vertrek station kan je vooraf zelf invullen. Ik heb wel eens zo’n dagretour gekocht voor een enkele reis, omdat dat dan nog steeds goedkoper was. Maar of het lukt hangt misschien ook van je opstap station af, of je echt door poortjes moet of niet (misschien dat dat vooral problemen geeft op je terugreis, omdat ie dan denkt dat er iets mis is). En of het mag dat is nog een tweede haha. Ga het morgen checken en een update hier geven