Durf te vragen #5

Wat is de kwaliteit van Veja sneakers? Gaan ze lang mee? Ik vind het echt duur €155, maar als ik er heel lang mee kan doen, vind ik het misschien wel waard.

1 like

Flanel? Is een zachte katoen, vind ik echt zo chill in de winter.

3 likes

Ik doe er op de heeel koude dagen een dikke fleece deken onder :sweat_smile: zo heerlijk zacht op de huid.

2 likes

Ja deze, is net fleece. Ikea heeft daar wel eens wat van, heerlijk

4 likes

Flanel idd en ik vind beddinghouse wel fijn. Weet niet wat je duur vindt natuurlijk, maar deze prijzen zijn niet zo bizar als Essenza bijv.

Nog nooit iets besteld hier, maar dit was het eerste Google resultaat, maar je kan goed zien wat voor soorten dekbedovertrekken ze hebben

1 like

Wie kan me misschien op weg helpen?
Mijn beste vriendin gaat trouwen en er is gevraagd een A4 te maken. Ik heb oude foto’s gezocht en wil met m’n gezin een foto maken, die er ook op gaat. Maar ik ben zo inspiratieloos verder…. Iemand een ideetje?

1 like

Andere herinneringen dan foto’s, dus het logo van jullie favo kroeg/festival, film/concertposter van een film/concert waar jullie zijn geweest, random afbeelding van een plek die jullie samen bezocht hebben etc.
Moeten het alleen afbeeldingen zijn? Anders zou je ook nog een stukje tekst over jullie ontmoeting, grappige anekdote of lief bericht voor haar erbij kunnen zetten.

1 like

Als je het lastig vindt om zelf een verhaaltje te schrijven zou je nog een soort tijdlijn kunnen maken van de foto’s?

Ik zou ook een leuke vormgeving maken via canva.nl!

Ikea heeft ook overtrekken van flanel, en is betaalbaarder. De Nordruta zie ik op de website. En ik denk dat zeeman en wibra ook wel flanel hebben.

weet iemand of je verzendbewijzen cash kan betalen bij postnl locaties?

vind het echt zo fokking irritant dat je zonder pinpas en internetbankieren NIKS meer kan, loop al weken te kloten met technologie die niet meewerkt (kan gebeuren) maar ik kan gewoon niks?

1 like

Hier kan dat gewoon bij het post NL punt van de primera.

2 likes

Voor de brildragers onder ons; Wat doen jullie met je oude brillen? Heb al even gegoogled maar kan niet echt iets vinden.

Sowieso 1 bewaren voor het geval dat en meestal kan je ze ook doneren/recyclen. Volgens mij kan dat via de opticien of soms heb je van die acties
https://optiek.nl/goede-doelen
http://www.emefa.nl/

1 like

Haha ja sws 1 bewaren, maar mijn collectie loopt nu inmiddels terug naar 2004 xd. Ja zag dat dat bestond maar zie eigenlijk nergens echt inleverpunten (in de buurt) alleen verouderde linkjes enzo, terwijl zoiets me dus wel een goed idee lijkt

1 like

Je zou het na kunnen vragen bij je opticien, die van mij verzamelde ze voor een Afrikaans land en nam ze dan mee als hij daar een paar weken ging werken. Misschien weet je opticien ook een goed doel of via via. Ik zie ze ook weleens bij de kringloop liggen met een stickertje met de sterkte erop.

Pearle en Specsavers doen er volgens mij sws aan

En @Vaiana goed idee, ik ben een nieuwe aan het kopen dus vraag ze gewoon even of ze iets weten

Is restocks.net betrouwbaar? Heb een paar nikes op het oog die ik alleen daar kan vinden

1 like

ja!