Durf te vragen #5

Ik heb de laatste tijd iets geks. Voorbeeld: ik ging douchen en zat opeens op bed mij af te drogen, maar ik kan mij niets (!!!) herinneren van het douchen zelf. Ik heb dat steeds vaker. Nu heb ik door dat ik gedoucht heb, omdat ik natte haren heb en een handdoek vast. Maar doe ik ook dingen die ik mij niet meer kan beseffen?!? Herkent iemand dit?

1 like

De koper acht het product anders dan de staat waarin ik het aangaf, en ik wil het product graag kwijt :see_no_evil:

Het klinkt als dissociatie. Daar zou je eens op kunnen googelen. Je kunt er in meer of mindere mate last van hebben. Ik heb het zelf ook gehad toen mā€™n relatie uitging, was verhuisd en mā€™n scriptie moest schrijven. Het was te veel tegelijk. Ik kon me toen bijvoorbeeld niet herinneren dat ik had gefietst en toch stond ik op het station mā€™n fiets op slot te doen. Omdat het bij mij niet heel vaak voorkwam en niet heel heftig was, ben ik er niet voor behandeld.

3 likes

Doet me denken aan deze reddit post:

Dus check je koolstofmonoxidetector.

Andere verklaring is bijv. depressie of medicijnen?

7 likes

Oh goeie! Dat kan natuurlijk ook.

2 likes

Heb gelijk een melder gekocht. Bedankt voor de reminder. Voor anderen: ze verkopen er een bij de Kruidvat voor ā‚¬15.-. Dan heb ik dat i.i.g. uitgesloten. Woon ook in een erg oud huis en mijn CV is nooit gecontroleerd.

Het kan ook aan anderen dingen liggen (slik best wat medicatie en daarin is ook een wisseling geweest) en stress heb ik vaak. Maar ik heb ook altijd een sluimerende angst voor dementie en ALS (door een reclamecampagne een paar jaar geleden)

Oh dus ze heeft het al ontvangen? Dan kan ze het terugsturen naar je maar zijn de verzendkosten aan haar.

Ah zo, snap het. Dankjewel! :slight_smile:

1 like

Kan je hem niet printen als foto bij Kruidvat? (Credits: @Soy.peor)

5 likes

Random question: iemand die in een seat arona rijdt en weet hoe je de dagteller/trip op nul moet zetten?

Is bietencarpaccio ook lekker met die voorgekookte bieten uit de supermarkt? De recepten die me lekker lijken vragen allemaal om verse biet dus geen idee of het zo nog lekker gaat zijnā€¦

Heb je al geprobeerd de knop ingedrukt te houden voor een langere tijd?

Ik heb een andere auto maar ik heb ontdekt dat het bij mij uitmaakt of je de auto gestart hebt of niet, als je de knop ingedrukt houdt. Dus probeer beide anders eens!

Weet iemand in welke (fysieke) winkel ze muizenvallen verkopen? Ik heb al gegoogled maar bij veel winkels kun je ze alleen op de webshop bestellen lijkt het.

Welkoop misschien?

2 likes

Zag ze gister bij de Gamma!

2 likes

Denk ā€˜t niet!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen en/of avondrituelen

Kruidvat en trekpleister volgens mij ook

1 like

Wil iemand met (kennis van) vans iets voor mij checken? Wil een paar kopen via Vinted, maar het label achterop is wit ipv rood en in het etiket staat made in Vietnam terwijl mijn (echte) in de Filipijnen zijn gemaakt. Betekent dat dat ze nep zijn of niet?