Durf te vragen #5

Wil iemand met (kennis van) vans iets voor mij checken? Wil een paar kopen via Vinted, maar het label achterop is wit ipv rood en in het etiket staat made in Vietnam terwijl mijn (echte) in de Filipijnen zijn gemaakt. Betekent dat dat ze nep zijn of niet?

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Welke zijn het? Ik heb even in mijn old skool platform gekeken en die zijn ook made in Vietnam en het labeltje op de zool is wit. De kinderversie heeft wel een rood labeltje. Ik heb ook old skool high platform en daarvan is het labeltje rood en ze zijn gemaakt in Cambodja. Ik had ook Vans authentic platform en die hebben ook een wit label en zijn gemaakt op de Filipijnen. Ik denk dat de schoenen wel echt zijn hoor! Het verschilt per model of het label rood of wit is.

1 like

Ja super dankjewel! Het zijn idd de platforms dan. Ze stuurt nu ook een foto van de advertentie en daar staat platform bij. Ik vroeg aan haar of het een normale zool was of platform, en toen antwoordde ze met ‘normaal’ en stuurde dus daarna die platform ad. ok haha

Haha lekker verwarrend zeg.

1 like

Dierenwinkels hebben ze (ironisch genoeg, haha) altijd wel. En anders doe het zelf zaken/tuincentra.

2 likes

Weet iemand toevallig de naam nog van die luxere cup a soup zakjes van een paar jaar geleden? Heette iets van temptation ofzo…

Bedoel je Souperieur?

Nee… het zat in zwarte doosjes en meerdere sticks per doosje

1 like

Specials bedoel je denk ik.

Dit was het!!

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

23 x 16,7 centimeter en XXL is dan 33 x 24 centimeter. Dit kom ik tegen als ik het google, was zelf ook nieuwsgierig nu.

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Welke snoepjes / dropjes werken nu echt goed tegen kriebelhoest? Heb morgen de hele dag cursus en word echt gestoord van dat gekuch de hele tijd (geen Corona), en mijn medecursisten ook, denk ik.

Edit: sorry, @Lula, het is nog vroeg.

Ik heb gewoon old school Antaflu classic in huis, koop ik vaak bij AH of Kruidvat zo een grote zak. Geen suikervrije in ieder geval, want dan kan ik ze gewoon heel de dag door nemen zonder darmproblemen door bepaalde zoetstoffen die in andere pastilles zitten.

2 likes

Oh goede, daar zou ik niet aan gedacht hebben, suiker of suikervrij.

2 likes

Honingdropjes!

3 likes

Meer in de categorie zelfhulp geneesmiddelen: noscapect. Zweer daarbij!

2 likes