Durf te vragen #6

Volgens dat plaatje ben ik dan een scheefhuurder, mag ik nou huur verlaging claimen? :joy:

2 likes

Dat kon tot 1 januari dit jaar.

1 like

Oh serieus? 🥹

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Etsy

Betekent dit overzicht dan ook dat als mijn huurbaas de huur verhoogt tot €634, ik aan kan tonen dat ik minder dan €24k verdien en dat ze dan verplicht zijn de huur te verlagen?

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Wat betekent LPA in het afko vocabulaire van Marie Claire?

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Muziek topic

Mijn huisgenoten zijn echte haarclipjes maar ik kan er even niet op komen, in welke zin of context werd het gebruikt?

Ik kreeg een dronken filmpje van m’n partner en reageerde met “WAT IS DIT” en toen kreeg ik LPA groetjes (andere vriend) maar het zou ook niks met elkaar te maken kunnen hebben…

Het zegt me helemaal niks, sorry :sweat_smile:

1 like

Nee hè! Mij ook niet haha misschien is t een foutje. Moest t gewoon HDP zijn met autocorrect

4 likes

Wel echt zuur dat in de particuliere sector dit niet bestaat.

1 like

Weet iemand waar je leuke setjes wenskaarten (voor verjaardag enzo) kunt kopen? Ik ben het echt zat om elke keer naar de supermarkt te rennen voor een kaartje als iemand jarig is, en dan fucking €3 daarvoor te betalen. Wil gewoon een setje leuke kaarten hier thuis hebben liggen voor een leuk prijsje.

Gisteren al bij HEMA gekeken, maar die verkopen alleen losse kaarten of kaartensetjes als uitnodiging voor kinderfeestjes. Ik zou ook geen setjes gaan verkopen als mensen ook losse kaarten kopen voor €3…

4 likes

Etsy? Daar vind ik vaak wel originele en leuke kaarten

3 likes

Action

3 likes

Bij boekwinkels heb je meestal voor 10 euro een mapje met 10 kaarten. Ik koop daarnaast regelmatig losse kaarten als ik ze nog niet nodig heb bij søstrene grene, dille&kamille, flying tiger etc. Goedkoper dan Hema en aangezien iedereen kaarten bij Hema koopt ook wat origineler.

4 likes

Ik heb een vooraadje van Action en Wibra liggen voor het geval dat. Maar dat zijn vaak wel neutrale kaartjes, en ik vind het juist leuk om kaartjes op de persoon af te stemmen

2 likes

Bij normal en Flying Tiger zijn de losse kaarten niet zo duur en ik heb pas ook leuke bij Zeeman gekocht. Nadeel van setjes vind ik altijd dat er een paar overblijven die ik minder leuk vind. Dus liever goedkope enkele kaarten :smile:

5 likes

@tessel @Afstandsbediening20 @Mexi @Feather @Quinn @Hippe_kikker Wow zo snel zoveel goede tips, kennelijk echt met mijn ogen dicht gezocht. Thanks! Ik ga die winkels eens langs!!

2 likes