Een nieuw deksel kopen, wat een energie voor iets dat je waarschijnlijk maar sporadisch gebruikt.
Degene die de keuken heeft geplaatst bellen en vragen of ze willen helpen, misschien wel meteen met het oplossen van het probleem dat dit veroorzaakt.
Maar het is een inbouwkoelkast/vriezer begrijp ik? Ik dacht dat je die zo in de kast schuift en de plint er weer voorzet. Dus plint (aan de voorkant, zit met clips vast) weghalen en dan de koelkast iets naar voren. Kun je er dan wel bij?
Zou je eens een foto willen maken van de koelkast? Volgens mij zou je die best makkelijk weg moeten kunnen halen.
Volgens mij hebben zij op hun telefoons ook een koppeling naar de Basisregistratie Personen (voorheen Gemeentelijke Basisadministratie) en daarbij krijg je idd ook geboorteplaats en geboorteland te zien.
Ja op BSN is het makkelijkst maar ze kunnen ook op naam gewoon zoeken en je gegevens vinden. En ook wel eens gezien dat ze bij een verward iemand die haar eigen naam niet goed leek te weten en steeds wat anders zei, ze ook een soort ‘klinkt als’ functie hebben om iemand op te zoeken, vond ik ook wel grappig.
Is er iemand met verstand van de hersenen en werking die ik een vraag mag stellen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, via google kom ik er noet uit. Ik via kruidvat bioscoop kaarten gekocht. Nu heb ik via de mail codes gekregen. Die moet ik verzilveren zodat ik een kaartnr en een pincode krijg. Maar ik krijg het maat niet voor elkaar, ik wil via de site van pathe bestellen. Weet iemand waar ik de code kan verzilveren ?
Op de Pathé site staat
HOE VERZILVER JE JE VOUCHER OP DE WEBSITE?
- Selecteer jouw plaats in de zaal
- Onder de zaalplattegrond komt een bestel overzicht
- Selecteer ‘‘Ik heb een voucher’’
- Voer de vouchercode in en klik op ‘OK’
Al geprobeerd?
Ook maar ik kom er niet uit. Hier staat vul de voucher code in. Maar die heb ik nog niet. Alleen de code die ik van kruidvat heb gekregen
Dat zijn de vouchercodes toch?
En @Enthusiasm het is gelukt via de app. Via de code die ik had gekregen lukte het niet via de site.
Ik weet niet of ik er antwoord op heb, wel wát vakken over gehad maar ben geen neuropsycholoog o.i.d., ik ben vooral heel benieuwd naar de vraag!
Welke gebieden liggen naast het gebied wat binnen komende informatie verwerkt? Als dat gebied beschadigd is, beïnvloed dat de naastliggende gebieden?
Brutale vraag
Zou iemand die een abonnement heeft op de consumentenbond iets willen opzoeken voor mij alsjeblieft?
Review/test van de AEG warmtepompdrogers T9dens87 en T9den87cc.
Heb ik! Zal straks even voor je kijken
Ah lief, dankjewel!