Durf te vragen #6

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

Ik zit in een soort loop op Twitter

Ik weet m’n wachtwoord en gebruikersnaam niet meer, maar mijn e-mailadres is wel verbonden aan een account.

Maar je kan je wachtwoord niet resetten omdat ie nadat je je e-mail invult per se de juiste gebruikersnaam moet invullen. En die weet ik niet.

Kent iemand dit en weet een oplossing? Echt fucking irritant want ik kan ook geen nieuw account maken zo lang mn e-mail dus al is verbonden aan een account

Zelf nooit gehad, maar heb je een openbaar account?

Heb je dan wellicht een keer iets gepost met een niet vaak voorkomend woord of hashtag? Dan zou je het misschien zo terug kunnen zoeken. Of bijvoorbeeld gereageerd op een bepaalde post die je gemakkelijk kan traceren. Mocht het niet lukken zonder account wil ik best voor je zoeken met account haha.

2 likes

Nee ik tweette nooit! Ik gebruikte het alleen om te lezen, omdat dat superkut is zonder account.

Gebruik sinds dit jaar dus maar eentje die gekoppeld is aan mn telefoonnummer maar vind het gewoon heel irritant dat het een loop is waar je niet uit komt, ik wil gewoon mn e-mail weer gebruiken want je telefoonnummer kan nog wel eens wijzigen.

Maar thanks voor je aanbod!

1 like

Zoeken in je email naar een mail van twitter! Daar staat je gebruikersnaam altijd wel in

3 likes

Ja heb ik ook niet meer haha, echt goed georganiseerd weer!

1 like

Maar als je zelf nooit iets hebt gepost, waarom maak je niet gewoon een nieuw account aan? Of zie ik iets over het hoofd. Twitter plus nieuw email dus.

2 likes

Ik denk hierdoor

Edit: oh nieuwe e-mail zei je erna.

1 like

Jullie waren snel haha, ik heb net mn post geedit. Nieuw mailadres bedoelde ik.

2 likes

Omdat ik minder digitale accounts wil, probeer juist oude accounts te sluiten en 1 te hebben omdat ik gek wordt van de hoeveelheid.

Wil alles gewoon netjes gekoppeld aan mn ene e-mail die ik gebruik

Het is ook geen ramp overigens, maar vind het echt een heel irritant systeem.

5 likes

O ja ik snap het. Volg je wel mensen? Dan kun je evt kijken/iemand laten kijken naar de volgers of je er tussenstaat?

2 likes

Haha nee, het gaat niet lukken denk ik. Maar thanks allemaal. Dacht misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik geef het op.

Ik heb dit net even geprobeerd en ik hoef echt alleen mijn emailadres in te vullen (wel twee keer achter elkaar). Daarna kon ik via de mail een nieuw wachtwoord instellen. Gebruikersnaam hoefde ik niet door te geven. Dit was via de browser, misschien had jij het in de app gedaan? Het moet gewoon kunnen in elk geval.

3 likes

Is er iemand die goed in schrijven is die met me mee kan kijken naar de volgende twee zinnen? Het is voor mijn betoog, maar het omschrijven naar een wat lekker lopende tekst lukt niet helemaal. Gaat over anorexia en trauma trouwens.

Wanneer wij weten dat trauma eén van de grootste risicofactoren is voor het ontwikkelen van Anorexia Nervosa, eetstoornis gerelateerde symptomen en trauma elkaar wederzijds kunnen versterken, én de gevolgen van Anorexia Nervosa vaak desastreus zijn. Hoe kan het dan dat er geen geïntegreerde behandeling is om het trauma en de eetstoornis gelijktijdig te behandelen?

1 like

Zou je m niet meer in 1 zin kunnen vatten?

ā€˜Hoe kan het dat er nog steeds geen goede behandeling is voor trauma en anorexia nu we weten dat bla bla bla’?

Dan wordt hij wel heel erg lang denk ik? Of is dit beter:

Samenvatting

Hoe kan het dat er geen geïntegreerde behandelmethoden beschikbaar zijn om de eetstoornis en het trauma gelijktijdig te behandelen, wanneer wij eten dat trauma één van de grootste risicofactoren is voor het ontwikkelen van Anorexia Nervosa, eetstoornis gerelateerde symptomen en trauma elkaar wederzijds kunnen versterken, én de gevolgen van Anorexia Nervosa vaak desastreus zijn?

4 likes

Ik zou niet wanneer doen maar terwijl

3 likes

Goeie, thanks! Verder wel als 1 zin dus?

1 like

Ik vind m zo al beter, maar de drie redenen vind ik gek met een komma. Ik weet alleen ook niet zo goed hoe je dat beter kunt doen. En ik lees niet vaak wetenschappelijke stukken, dus misschien is dit wel gewoon normaal daarin.
(Ik ben zelf zo’n patiĆ«nt waar je het over hebt dus van mij mag het in caps lock op meerdere regels :joy:)

1 like

Ik zou het juist opdelen in meerdere kortere zinnen:

Samenvatting

We weten dat trauma één van de grootste risicofactoren is voor het ontwikkelen van anorexia nervosa. Ook kunnen eetstoornisgerelateerde symptomen en trauma elkaar wederzijds versterken. De gevolgen van anorexia nervosa zijn vaak desastreus. Hoe kan het dan dat er geen geïntegreerde behandeling is om het trauma en de eetstoornis gelijktijdig te behandelen?

45 likes