Durf te vragen #6

Volgensmij mag het wel, de vraag is vooral of je het wíl met die hitte. Tussendoor lopen de meesten gewoon in badjas.

2 likes

Het is meer even voor m’n gevoel even aan het naaktzijn te wennen haha, als ik er eenmaal zit boeit het me denk ik niet meer. Dank!

1 like

Mijn verzekeraar heeft ook een chatfunctie in de app zie ik, dus heb direct ff berichtje gestuurd, handig (keek er zo tegen op om te moeten bellen hahaha). Dankjewel!

Edit: heel snel een reactie ontvangen: als ik het met de verzekeraar van de tegenpartij wil regelen is het niet nodig om bij mijn eigen verzekeraar te melden.

1 like

Nee hoor kan gewoon, al zijn in praktijk de meeste mensen wel echt naakt. Je kunt ook een handdoekje om je schoot slaan bijv, dat voelt misschien ook al minder naakt.

3 likes

Ah dat is top, het slaat nergens op hoor, maar het is mijn eerste keer dus even een beetje aftasten wat ik kan verwachten haha. Als ik er eenmaal ben zal het allemaal wel meevallen. Een deel is wel gewoon met badkleding aan, maar bij de sauna’s ed. niet.

Even een drempel over😅

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Sieradentopic

Wij vieren zaterdag met een groepje van 3 Sinterklaas/kerst. Heeft iemand een leuke manier hoe we de cadeautjes kunnen “verdelen”? Lootjes was al geen optie dus we waren van plan om te dobbelen. We hebben alle drie 3 cadeaus, misschien heeft iemand nog een ander geniaal idee hoe we dit kunnen doen? Dobbelen is ook best snel klaar met 3😅

2 likes

Dobbelen kan je toch zo lang doen als je zelf wil? Iemand zet dan de tijd zonder dat de rest het weet.

Wij gebruiken deze regels altijd.

4 likes

Misschien dat een van jullie hier iets van afweet. Mijn vriendin heeft op haar verslag het commentaar van een docent gekregen dat het woord Antilliaan verouderd is. Ze heeft het in een zin gebruikt waarin ze zei ‘jongeren met een Antilliaanse achtergrond’. We snappen niet zo goed wat hiermee bedoeld wordt, hoezo is het woord Antilliaan of Antilliaanse achtergrond verouderd? :sweat_smile:

Misschien omdat de Nederlandse Antillen niet meer bestaan? Maar ik weet niet of Antillianen nog wel gebruikt wordt normaal gesproken.

3 likes

Sinds 10-10-10 zijn de Nederlandse Antillen opgeheven en is de term meer vervangen door andere woorden zoals Curaçaoënaar etc etc. Misschien dat?

4 likes

En wat is dan nu de actuele term? Want lees ook dat caribische Nederlanders onjuist is

1 like

Ik denk zoals bunnyslippers zegt, maar ik hoor dat eigenlijk nooit. Dus dat weet ik niet zo goed.

Danku! Duidelijk.

1 like

Is er iemand die goed is in dichten en die een klein gedichtje voor me wil maken? In het Nederlands of Engels, gewoon een paar zinnetjes.

Samenvatting

En het is voor een hond, ja echt.

Woef woef,
Waf waf,
Mooie zit,
En nu in je mand!

24 likes

Wat voor hond? Groot, klein? Oud, jong? Man, vrouw? Actief, rustig?
En wat geef je? :grin:

2 likes

14 likes

Het is een lichtbruin mannetje. Ik denk een Engelse cocker spaniel, maar weet niet zeker. Maar hij is dus middel groot. Het is de ‘kantoor hond’; de hond van mijn baas. Hij blaft altijd super hard als er iemand binnenkort. Maar hij kan ook wel weer heel erg lang lekker lui op de grond liggen chillen. En ik geef een soort balletje aan een touwtje ofzo. Geen idee eigenlijk wat je ermee kan, maar het is dus een speeltje.

2 likes

Jazeker wel! Haha nee hoor. We doen wel secret Santa maar de hond doet, voor zo ver ik weet, niet meer. Ik vind het gewoon een heel leuke hond. En ik hoop stiekem dat ie met het speeltje nooit meer blaft (maar dat zal wel niet).

6 likes