Dan ook een echt tatta antwoord terug: we willen er natuurlijk de volle mep voor hebben, oftewel wat een gek er voor geven wil🙌🏻
Ik zou er vooral snel vanaf willen zijn, dus ik zit altijd wat goedkoper dan andere verkopers (op bv marktplaats of vinted). Dat vind ik zelf de chillste manier om een prijs te bepalen.
Je gaat je huis toch ook niet verkopen voor wat je er 30 jaar geleden voor hebt betaald marktprijs is leidend, of dat winst of verlies geeft
Op marktplaats zitten veel handelaren te azen op dit soort koopjes, als jij het voor een hele lage prijs aanbiedt is de kans groot dat je het een week later weer tegen komt voor de daadwerkelijke prijs, maar misschien maakt dat jou niks uit. Ik zou zeggen maak die winst dan lekker zelf, of je moet iemand kennen die er goed gebruik van kan maken en hem zo voor weinig verkopen.
Even gekke vraag. Maar ik heb vanavond een overstap in deventer van 4 minuten. Met koffer enzo. Ik ben daar nog nooit geweest en vroeg me af is dat te doen. Van spoor 1 naar 4 of is dat echt onhandif ver uit elkaar en overal onderdoor en die nonsens.
Wel een tunnel met trappen, preciezer dan dat weet ik het niet maar kost met een koffer wel tijd vrees ik.
Oke nja als ik hem mis vind ik het niet erg maar wil zulke dingen graag van te voren weten haha.
Zit wel een plus bij het station dus je kunt wat lekkers kopen
Is lastig om te zeggen, er is ook maar 1 trap naar de tunnel dus als je geluk hebt dat je daar uitkomt is het misschien wel te doen maar ik heb een zelfde overstap ook wel eens gemist daardoor.
Dilophosaurus denk ik
Ik wou ook net dilophosaurus zeggen ja!
Als je iets op woensdag koopt en je mag het ruilen binnen 8 dagen, is de woensdag daarna dan te laat of op tijd? Error hier
We gaan met de commissie elk jaar naar Frankrijk voor repetitieweekend. Nu zitten we in een relatief koude maand waardoor we mogelijk ergens anders naartoe moeten vanwege de hoge stookkosten. Kent iemand toevallig een ruimte die geschikt is voor 17 man om te verblijven en te repeteren (toneel)? Budget is rond de 90 euro pp (1530) als het all-in is en rond de 60 euro pp (1020) als het bijvoorbeeld alleen ontbijt is of volledig zelf koken. In Nederland of in het buitenland maakt niet zoveel uit. Zolang het in het buitenland maar wel gewoon in een paar uur aan te rijden is vanaf het midden van het land.
De wolfskuil in ommen? Zijn meerdere accommodaties maar de Mowglihut past in januari in je budget, verder heb ik niet gekeken
In België heb je wat scoutsverblijven (officiële, niet van lokale groepen bedoel ik). Zijn wel erg basic, maar misschien zit er iets tussen.
Ik weet alleen niet of de woonkamer ruim genoeg is om te repeteren; https://www.airbnb.nl/rooms/1886266?source_impression_id=p3_1673368080_dBODuPk4NMa5XkUy
Je bank.
Je had er al een aangevraagd toch? Bij mijn eigen bank duurt het 10 werkdagen + max 10 extra werkdagen na het kiezen van de pincode. Bij ics cards staat dat het 10 werkdagen duurt