Durf te vragen #6

Fashionchick? Al klikte je daar snel door naar de webwinkels zelf

4 likes

Jaaaaa! Die bedoelde ik. Dankjewel.
Overigens zie ik nu dat al die andere shops bijna gelijke look hebben. Hè hè, kan door jou weer rustig slapen straks.

43 likes

Ja gek hè, ook vandaag nog niet….

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote thee topic

Bestaat er een ‘hoe was je jaar?’ Topic? Ik heb zin om jaaroverzichten te lezen van anderen en over mijn eigen jaar na te denken.

7 likes

Vorig jaar was er wel dit topic: - en + punten 2021. Misschien kunnen we dat nieuw leven inblazen?

4 likes

Misschien alleen in de winkel?

1 like

De sale staat online! Ze hebben nog geen kopje op de site, maar als je bij zoeken sale intypt krijg je alles te zien! :wink:

4 likes

Is er een specifieke organisatie waar je de energie teruggave aan kan doneren? Dus een organisatie die het weer aan mensen geeft die het voor energie/gas kosten kunnen gebruiken?

1 like

Het kansfonds

4 likes

Dankjewel! Precies wat ik zocht.

1 like

Weet iemand een leuke (liefst kleine ondernemer) die een lekkernij over de post doet versturen? Is voor een jarige vriendin. Ik zie haar s avonds gewoon op haar verjaardag maar post krijgen is altijd leuk’

3 likes

https://instagram.com/dekoekjesroller?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Misschien een optie?

2 likes

Disco_cookies (zij zit hier)

4 likes

@Foucher goede tip! Wat een prachtige creaties. Ze heeft momenteel alleen kerst koekjes op haar site staan helaas en heb ze relatief snel nodig, maar ik onthoud deze zeker voor een andere keer

@Luzarl @Bergamot ook een super goede tip!!! Krijg ook spontaan zin erin gewoon. Alleen alles staat op uitverkocht op haar site :cry:

5 likes

Ik vind dit altijd leuke cadeautjes en stuur het graag naar mensen. Krijg altijd enthousiaste reacties!

2 likes

Je moet haar gewoon dm’en!

2 likes

Ik weet niet wie dat is :flushed:

2 likes

Dan stuur je haar toch een dm op instagram haha

2 likes

Gewoon dat account disco_cookies

2 likes