Durf te vragen #6

Heeft er iemand hier een pelletkachel en wat zijn je ervaringen?

Weten jullie of je netflix abo automatisch veranderd wordt als je m deelt? Ik zie bij de abo’s geen optie staan om m te kunnen delen (je zou daar 3 euro pp voor bij moeten betalen)

1 like

Dat is nog niet ingevoerd in Nederland toch? Ik deel mijn Netflix account ook en we betalen gewoon de “oude” prijs.

1 like

Ik zie allemaal beangstigende artikelen dat dat vanaf januari 23 ingaat maar ik snap dus niet hoe ik het nu wel legaal kan maken behalve dan de anderen eruit te kicken.

In een vlog van Enzo zag ik laatst dat hij meteen weg moest nadat hij zijn vriendin had weggebracht. Ik denk dat het misschien wel verschilt per ziekenhuis/operatie. Kan je ze nog bellen?

Sterkte met je operatie en het herstel!

1 like

Weet iemand wat hier staat? Heb een tijd geleden een tekening bij de kringloop gekocht, heb de naam van de maker nooit kunnen ontcijferen

Ch Nollet? Ik gok dat ch dan voor Charles staat.

10 likes

In welke fysieke winkel kun je van die typische popcornbakjes/bekers kopen zoals in de bios?

2 likes

Denk ik ook @Meka, ik zie ook meer van dat soort tekeningen als ik het Google!

3 likes

Thanks, dat was snel! @Bailey :smile:

4 likes

Als je op Charles Nollet zoekt vind je een aantal werken met een zelfde handtekening. Is het een tekening of ets van Parijs?

Kijk hier, het lijkt mij dezelfde handtekening

3 likes

Ja is een tekening van Parijs (Rue Hautefeuille) inderdaad! Die van mij is iets anders:

Volgende keer dat ik in Parijs ben ga ik naar de plek van de tekening :smiling_face:

14 likes

Action of Hema

2 likes

Ik zag het bij de xenos van de week!

4 likes

Ja heb ik, wel tevreden mee! Wat wil je weten? Mag ook in pb hoor.

1 like

Nou ik heb er eigenlijk geen kaas van gegeten, maar iemand op het forum was hier enthousiast over (icm haar spugende kat). En ik zag door de bomen het bos niet meer online: oliën, lakken of noem maar op. Iedereen vind iets anders. Maar de skylt klonk wel iets als dat wat ik zoek: met de matte finish welke natuurlijke houtlook bewaard en het eea kunnen verdragen qua vlekken.

Hebben jullie het aanbrengen uitbesteed of zelf gedaan? Waren jullie er veel dagen aan kwijt? Hoeveel heeft het ongeveer gekost voor hoeveel m2? Zou je het mij aanraden haha?

3 likes

Dit klinken niet als vragen over een pelletkachel hahahaha

23 likes

Is er toevallig iemand hier op het forum die digitaal inwoner is van Estland? Ik wil wat dingen vragen erover, maar ken vrijwel niemand die het is en die er ook actief iets mee doet.

3 likes

Hahahahaa sorry! Dit is mijn chaotische hoofd in volle glorie. Ik weet ook oprecht even niet zo goed meer wat ik allemaal erover wilde vragen toen ik deze vraag postte. Ik weet wel dat ik erover online aan het googelen was en door de bomen het bos niet meer zag

Gebruiken jullie hem als sfeerhaard+plaatselijke verwarmer of is hij echt aangesloten op de cv en verwarmd hij jullie hele huis? Hoe is jullie aansluiting gegaan, stond er al een (pallet)kachel of hebben jullie alles zelf aangelegd? En hoe is het onderhoud ervan?

2 likes

Hahaha geeft niet.

De vorige huiseigenaren hadden de pelletkachel al, alleen verkeerd aangesloten. We hebben toen een nieuwe aansluiting (dus de pijp naar het dak zeg maar) laten installeren. Hij verwarmt onze benedenverdieping. Boven hebben we geen centrale verwarming, wel elektrische verwarming indien nodig.

Je moet de pelletkachel elke 2-3 dagen even schoonmaken (glas poetsen en as zuigen) en verder doet ie gewoon lekker wat ie moet doen. Hij blaast warme lucht, dus heerlijk om even voor te staan als je net van buiten komt.

3 likes